MyronPrps Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Ha, die zullen we eens flink aanmoedigen. Denk dat ik dan het hek maar dicht gooi als al die rare preppers er aan gaan komen. Dacht ik een eigen BOL te hebben... nee hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Denk dat ik dan het hek maar dicht gooi als al die rare preppers er aan gaan komen. Dacht ik een eigen BOL te hebben... nee hoor. BOL betekend toch big outdoor location?!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Ha, die zullen we eens flink aanmoedigen. Ja... met ook groei training daarbij. Maar wel kunnen zondag wel even wat bomen verslepen @MyronPrps. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2015 BOL betekend toch big outdoor location?!!! Ik dacht Brivé outdoor location (nederlands was niet mijn goeiste vak) @Toef haha komt wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 BOL betekend toch big outdoor location?!!! Ja, dacht ik ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 3 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Vandaag nog even opzoek naar een veenbes voor in mijn bosje en altijd opzoek naar ander leuk spul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Ik ook. Even kijken of ze van fb af te krijgen is. Zat zonder internet met heel af en toe een vleugje verbinding :-) @ MyronPrps Die Piroska-uitjes wil ik uiteraard ook! ( zijn vast rode) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Zat zonder internet met heel af en toe een vleugje verbinding :-) @ MyronPrps Die Piroska-uitjes wil ik uiteraard ook! ( zijn vast rode) Hey Pi ! Hoe staat het met de knoflook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Hey Pi ! Hoe staat het met de knoflook? Ze gaan goed! Kom je oogsten en vlechten volgende maand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Ze gaan goed! Kom je oogsten en vlechten volgende maand? Hou op. Ik krijg heimwee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 5 mei 2015 Delen Geplaatst: 5 mei 2015 @MyronPrps, we gaan met zandzakken spelen en een onzichtbare shelter bouwen. Okee? Hoever zijn je al ??? Ben benieuwd naar de foto's, van de onzichtbare shelter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 5 mei 2015 Delen Geplaatst: 5 mei 2015 Hoever zijn je al ??? Ben benieuwd naar de foto's, van de onzichtbare shelter Volgende week eerst eens de boel verkennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2015 Even een tip: ik heb 2 stoeltjes in de vorm van een houten blok en verder nog niks dus als je wilt zitten zou een stoeltje geen verkeerde aanwinst zijn:) Heb even alle plantjes geteld die ik wil ga planten zondag (zaterdag zou ook kunnen natuurlijk) en ik kom in totaal op 14 uit, word gezellig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 mei 2015 Delen Geplaatst: 6 mei 2015 [ATTACH=CONFIG]18145[/ATTACH] Even een tip: ik heb 2 stoeltjes in de vorm van een houten blok en verder nog niks dus als je wilt zitten zou een stoeltje geen verkeerde aanwinst zijn:) Heb even alle plantjes geteld die ik wil ga planten zondag (zaterdag zou ook kunnen natuurlijk) en ik kom in totaal op 14 uit, word gezellig. Ik kon in mijn telefoon even geen foto vinden, maar deze maken wij zelf vaak in de bossen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 [ATTACH=CONFIG]18145[/ATTACH] Ik kon in mijn telefoon even geen foto vinden, maar deze maken wij zelf vaak in de bossen Cool, een echte bos-zandzak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Even een tip: ik heb 2 stoeltjes in de vorm van een houten blok en verder nog niks dus als je wilt zitten zou een stoeltje geen verkeerde aanwinst zijn:) Heb even alle plantjes geteld die ik wil ga planten zondag (zaterdag zou ook kunnen natuurlijk) en ik kom in totaal op 14 uit, word gezellig. Lui als ik ben, sleep ik altijd mijn stoel mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 [ATTACH=CONFIG]18145[/ATTACH] Ik kon in mijn telefoon even geen foto vinden, maar deze maken wij zelf vaak in de bossen Dat is handig voor ff maar voor meer dan een kwartier ergonomisch niet zo aantrekkelijk omdat de stok vooraan waar deze door de zak gaat de bloedbanen in de bovenbenen afsluit. Niet aan te raden voor mensen met risico op trombose, mensen met spataders, ... een optie is dan een voetbankje te voorzien om de druk van de bovenbenen weg te nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Dat is handig voor ff maar voor meer dan een kwartier ergonomisch niet zo aantrekkelijk omdat de stok vooraan waar deze door de zak gaat de bloedbanen in de bovenbenen afsluit. Niet aan te raden voor mensen met risico op trombose, mensen met spataders, ... een optie is dan een voetbankje te voorzien om de druk van de bovenbenen weg te nemen. Dan moet je de stok wat lager plaatsen of de zak wat strakker trekken. Een compleet onbekend probleem voor mij, maar ja ik heb dan ook geen trombose of iets dergelijks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Lui als ik ben, sleep ik altijd mijn stoel mee. Ik heb voor mijn dochter een rugzakje met stoel bij de kijkshop gekocht. Ook uitstekend voor ontzettend luie mensen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Ik heb voor mijn dochter een rugzakje met stoel bij de kijkshop gekocht. Ook uitstekend voor ontzettend luie mensen! Wow, jij bent nog luier dan mij: jij laat gewoon je dochter jouw stoel slepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Wow, jij bent nog luier dan mij: jij laat gewoon je dochter jouw stoel slepen. Baas boven baas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Baas boven baas Zo doen echte Bushmasters het dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 7 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Bij mijn werk hebben ze ook nog kampeer stoelen voor kinderen, denk dat ik daarvan maar eentje koop binnenkort haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Dat is handig voor ff maar voor meer dan een kwartier ergonomisch niet zo aantrekkelijk omdat de stok vooraan waar deze door de zak gaat . Oke, ... een stok die door de zak gaat? lijkt mij niet een fijne manier om te zitten:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Oke, ... een stok die door de zak gaat? lijkt mij niet een fijne manier om te zitten:) als het stoeltje op deze manier te klein is gemaakt of mannen die wat ouder zijn (hangt allemaal beetje meer door) kunnen dan ook last hebben van gekraakte noten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.