Keyser Suze Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 With friends like these, who needs enemies to destroy my reps? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Dat is in ieder geval iemand die goed voorbereid, ehr, geprept is. Â Komt wel goed met die LIJPe jongens dan. Die zijn in no time ook aan het preppen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 With friends like these, who needs enemies to destroy my reps? Â Nachtpraat KS, nachtpraat.... Dat begrijpen ze bij LIJP vast wel! Toch.....??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutch_Awareness Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Hartstikke leuk om te horen KS, ben erg benieuwd wat voor vragen en (LIJPe) reacties je krijgt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Hartstikke leuk om te horen KS, ben erg benieuwd wat voor vragen en (LIJPe) reacties je krijgt! Â Euh. ...Ja, anders ik wel. Tzt kan ik er meer over vertellen wellicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 With friends like these, who needs enemies to destroy my reps? Het was mij een waar genoegen. Met opgetogen humeur duik ik in bed. Genoeg gejokerd en geschertst. Â Nachtpraat KS, nachtpraat.... Dat begrijpen ze bij LIJP vast wel! Toch.....??? Uiteraard! Bij LIJP gaat het ongetwijfeld als bij ons. Eerst het serieuze, dan de scherts. Hoe denk je dat ze het anders volhouden? Of wij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Waar is @LIJP ? Bied ik aan om met mijn blote smoel voor een aantal mensen te spreken, hoor ik helemaal niets meer...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Nog steeds maar die 4 berichten. Wellicht kreeg hij de indruk dat we niet aan z'n bedoelingen voldoen. Mening te afwijkend? Bang dat z'n clubje leegloopt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Nog steeds maar die 4 berichten. Wellicht kreeg hij de indruk dat we niet aan z'n bedoelingen voldoen. Mening te afwijkend? Bang dat z'n clubje leegloopt?  Ik begreep van een van de coryfeeën van het forum dat hij ook niets had vernomen na enkele PM's. Sorry, maar met dat soort 'interesse' heb ik meer het gevoel dat er gezocht wordt naar een prepper om een avondje aapje te kijken.....ik haak bij deze af. Goed, ben ik dus genezen van mijn goede wil om mensen serieus te benaderen.  Bij deze, voor een publiek debat tussen KS en WA op prime time TV ben ik nog wel te porren, voorlopig ben ik helemaal klaar mee met de media. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Waarschijnlijk is @LIJP door de KuchaivdKuch onder handen genomen:confused: Iets in de richting van " als jij denkt ook maar enige politieke cariere te kunnen maken door je in te laten met dat prepperstuig dan kom je bedrogen uit vriend" Â Tja het is wat.... Is het dan al zo duidelijk wij en zij ? Â K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Bij deze, voor een publiek debat tussen KS en WA op prime time TV ben ik nog wel te porren  De voorlichtingsdienst heeft het volgende medegedeeld: "Zijne koningklijke hoogheid moet door het oplopen van alobe al zijn afspraken voor onbepaalde tijd afzeggen"   Tja KS je moet wel uitkijken wat je wenst......  K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Wat? Wat? Wat? Geen Amsterdam? Daar gaat mijn aanleiding om eens te gaan koffieshoppen en de wallen te bezoeken. Moet ik weer een nieuw smoesje verzinnen. Vast de schuld van Sylvia Witteman, en haar column. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Wat? Wat? Wat? Geen Amsterdam? Daar gaat mijn aanleiding om eens te gaan koffieshoppen en de wallen te bezoeken. Moet ik weer een nieuw smoesje verzinnen. Vast de schuld van Sylvia Witteman, en haar column. Â De Wallen zijn opgedoekt en ook de C-shops daar moeten het veld ruimen...... Â @Kans: alobe ? Is dat een tikfout of iets wat ik niet ken? ik ga maar effe googlen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 De Wallen zijn opgedoekt en ook de C-shops daar moeten het veld ruimen...... Oh, eh, bah. En waar is de actie nu? Hoorde iets over een SC'tje? Wa's da? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Oh, eh, bah. En waar is de actie nu? Hoorde iets over een SC'tje? Wa's da? Als je niet komt heb je moeilijkheden. Dan stuur ik de aap en de groene spierbal op je af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Die aap heeft wel een lekker mondje, daar is ie vast wel blij mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Als je niet komt heb je moeilijkheden. Dan stuur ik de aap en de groene spierbal op je af. Moeten ze me eerst weten te vinden. Maar oké, zal m'n best doen. Waarom moeilijkheden als je ze kunt vermijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Die aap heeft wel een lekker mondje, daar is ie vast wel blij mee. Elk aapje schreeuwt zoals die gebekt is. Al heb ik liever aapinnen. (Belachelijk Nederlands). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Elk aapje schreeuwt zoals die gebekt is. Al heb ik liever aapinnen. (Belachelijk Nederlands). Â Apin. Apinnen [PL] - vrouwelijke aap. Â Ziet er inderdaad niet uit als je het opschrijft. Â Daarentegen...de Aap-in klinkt wel als een gezellig familie hotel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Apin. Apinnen [PL] - vrouwelijke aap. Â Ziet er inderdaad niet uit als je het opschrijft. Â Daarentegen...de Aap-in klinkt wel als een gezellig familie hotel. Zie? Daar heb je het! Blij dat je me gelijk geeft. Apinnen was volgens de spelling check goed. Ik dacht, krijg wat. Ik volg de logica. Â De Aap-in. Hm, klinkt meer alsof je beter je familie, en zeker je vrouw, thuis kunt laten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Zie? Daar heb je het! Blij dat je me gelijk geeft. Apinnen was volgens de spelling check goed. Ik dacht, krijg wat. Ik volg de logica. De Aap-in. Hm, klinkt meer alsof je beter je familie, en zeker je vrouw, thuis kunt laten.  Twee broodjes Bonobo met extra saus, vier Gorilla burgers waarvan één zonder augurkjes en zes glazen Mandril limonade voor Mark. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Twee broodjes Bonobo met extra saus, vier Gorilla burgers waarvan één zonder augurkjes en zes glazen Mandril limonade voor Mark. Mjam! Dig in! (Ik mis wat alcohol). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 24 april 2014 Delen Geplaatst: 24 april 2014 Ik denk dat meneer @LIJP de hoop heeft opgegeven... Typisch... en voorspelbaar... Schaap... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 25 april 2014 Delen Geplaatst: 25 april 2014 Â @Kans: alobe ? Is dat een tikfout of iets wat ik niet ken? ik ga maar effe googlen.... Â Lees eens verkeert... (Van rechts naar links ?) Â K a n s 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Ik denk dat meneer @LIJP de hoop heeft opgegeven... Typisch... en voorspelbaar... Schaap... Inderdaad typisch en voorspelbaar, bij een stortvloed aan domme, vage en onserieuze reacties op een serieuze oproep zou ik ook afhaken. Jamal Zyat is echter minder schaapachtig dan het merendeel van de preppers op dit forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.