Ga naar inhoud
GENEGEERD

Klein tentje voor in de BoB


phaelin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat grondzeil moet wel minstens een waterkolom van 6.000 mm hebben. Hoe meer hoe beter.

 

er stond geen waterkolom van de bodem aangegeven maar alleen dat hij een PE bodem had ( tenminste ik denk dat het PE was, in elk geval een plastic soort, alleen kan het nu niet even controleren want de tent ligt op zolder en de flisotrap zou teveel herrie geven voor mijn moeder die al op bed ligt ;) )

 

toen ik ermee ging kamperen had ik absoluut geen last van een doorlekkende bodem, ondanks dat het flink regende, maar dat kwam ook omdat we een plastic zeiltje ( zo'n afdekzeiltje voor bij het schilderen ) er onder hadden gelegd om de bodem te beschermen als een "tentluier", ik heb de bodem zelf dus niet goed kunnen testen, al denk ik ( aanname ) dat de bodem ook wel redelijk waterdicht is, de bodem zag er uit of hij was gevlochten met reepjes plastic maar er was geen coating op aangebracht denk ik want anders hadden ze de waterkolom ook wel kunnen aangeven. maar ik denk dus dat het gewoon een stuk plastic zeil is en die zijn over het algemeen goed waterdicht.

 

maar ik weet niet of deze tent überhaupt nog eens terugkomt bij Lidl, zou leuk zijn, ik vind het een leuk tentje in elk geval :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Floshtf dankje voor de info. :cool:

Maar 4.5 kilo vind ik veel te zwaar. Dan bouw ik liever een natuurlijke shelter met gebruik van onze poncho's... die wordt dan een stuk ruimer.

@konijn volgens mij heb je het meest last van een doorlekkende bodem als je op vochtige grond slaapt, bijv. veengrond, en niet zozeer wanneer het regent... die komt van boven. :rolleyes:

Het kan goed zijn dat je toen op droge zandgrond hebt gelegen... dan heb je niet zo snel last van doorlekken door regen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...