Gerbenvink Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 @houthe hahahaha hoe wil je daarin passen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 @Heksenboot bedankt! Maar nu kan ik het zelf nog niet realiseren maar zou het wel willen als het kon. En dan eventueel uit bouwen tot blokhut achting iets Leer bouwen met zandzakken. [ATTACH=CONFIG]8338[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8339[/ATTACH] Als je klein begint, het je een solide geheime shelter. We gaan een keer oefenen op SC, komt wel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 @Heksenboot dat ziet er leuk uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 @Heksenboot dat ziet er leuk uit Grappig he? Google maar op "earthbag architecture" en earthbag dome" voor inspiratie. Met wat simpele zandzakken en een stuk zeil kan je een waterdichte onzichtbare shelter bouwen. Snap je de tekening? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Waarom een Tiny house ? En geen Bassie en Adriaan huis . Gewoon een caravan . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Smaken verschillen @Geert . Een tiny house is net wat luxer. Maar vergeleken met een gewoon huis, is het minimale luxe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Smaken verschillen @Geert . Een tiny house is net wat luxer. Maar vergeleken met een gewoon huis, is het minimale luxe. Dan nog liever jou zandzakken bol . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Dan nog liever jou zandzakken bol . Geert Ja man! Maar die Tiny Houses zijn best wel cool. Vooral het feit, dat mensen op die manier gaan leven, in plaats van in huizen met keukens waar je uren moet lopen, voordat je bij de koelkast bent. https://www.google.nl/search?q=tiny+house&rlz=1C5CHFA_enNL503NL503&espv=210&es_sm=119&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6-P7UrT9LYit7Qbmn4GYDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1080&bih=588 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 en als er iemand ziek is? kun je binnen koken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 en als er iemand ziek is? kun je binnen koken? He, wie wat waar? Kook je van binnen? Dan ben je ziek! Waarbinnen bedoel je, bedoel ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 He, wie wat waar? Kook je van binnen? Dan ben je ziek! Waarbinnen bedoel je, bedoel ik. Zo'n tiny house lijkt mij opzich best leuk maar als er iemand in je (kleine) groep ziek is en die ligt de hele dag binnen is al gauw het hele huis besmet en als je binnen kookt of eet moet je dat natuurlijk wel allemaal kwijt dus daar zat ik verder een beetje mee. mvg, MP:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Zo'n tiny house lijkt mij opzich best leuk maar als er iemand in je (kleine) groep ziek is en die ligt de hele dag binnen is al gauw het hele huis besmet en als je binnen kookt of eet moet je dat natuurlijk wel allemaal kwijt dus daar zat ik verder een beetje mee. mvg, MP:) Vergelijk het maar met een caravan. Hoe doe je dan dan in een gewoon huis met zieke mensen? In een achterafkamertje leggen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Vergelijk het maar met een caravan. Hoe doe je dan dan in een gewoon huis met zieke mensen? In een achterafkamertje leggen? Nee joh in de tuin in een tent ,quarantaine sticker der op en en eten en drinken door een luikje geven met je gasmasker op. Zo doet toch elke prepper het?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 misschien een combo dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ik wist niet dat er zoveel kabouters in Nederland wonen. Wij hebben er maar één in Vlaanderen. Voor één keer zonder puntmuts. [ATTACH=CONFIG]8349[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Ik wil nog een tinyhouse bouwen van 8x8 foot (244x244cm) of 8x12 foot. 8x8 is mogelijk net te klein voor meerdere peronen. Maar voor 1 persoon en basis voorzieningen moet het net passen. Helaas nu nog geen beschikbare ruimte om te bouwen. Leuke youtube kanaal om te volgen. http://m.youtube.com/channel/UCymqbXEQ6qfPi5v8DUZr6dA. Solarcabin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 GWAP je bent grappig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Vergelijk het maar met een caravan. Hoe doe je dan dan in een gewoon huis met zieke mensen? In een achterafkamertje leggen? daar heb je ook weer een punt haha misschien moet de prepshop wel complete hazmat suits gaan verkopen? met van die plastictenten voor om je huis heen? nee net iets to much? haha gr. MP:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 daar heb je ook weer een punt haha misschien moet de prepshop wel complete hazmat suits gaan verkopen? met van die plastictenten voor om je huis heen? nee net iets to much? haha gr. MP:) Als je echt para bent voor een griepje, doe je gewoon een maskertje voor. Beetje handen wassen. Denk ik. Vraag maar aan KS, die weet dat wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 8 juni 2014 Delen Geplaatst: 8 juni 2014 Wat denken jullie van deze shelterdome... v.a. 7500 USD http://www.offgridquest.com/homes-dwellings/661-prefab-dome-shelters Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 https://sochicken.nl/tiny-house Tiny House bouwen op dubbelas aanhanger voor hooguit een paar duizend euro. Nooit meer hypotheek, huur en andere lasten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vdwalle Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Ik heb ook ontwerpen gezien van mobiele tiny houses voor een gezin. Feitelijk waren dat 2 trailers die in een L opgesteld worden waarbij er dan een patio ontstaat. Nadeel is wel van die dingen tov een caravan dat je een stevige auto er voor moet zetten voor het verplaatsen. Al heb ik het idee dat die tiny housjes niet zo heel mobiel bedoeld zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shush Geplaatst: 18 juni 2015 Delen Geplaatst: 18 juni 2015 Al heb ik het idee dat die tiny housjes niet zo heel mobiel bedoeld zijn. De reden dat veel van die tiny-houses op wielen staan, is dat er dan geen bouwvoorschriften gelden De meeste mensen kan het geen bom interesseren of ze werkelijk te verplaatsen zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cybpy1 Geplaatst: 14 september 2015 Delen Geplaatst: 14 september 2015 http://tinyhousebuild.com/home-plans/ Hierin kunnen 6 personen wonen/slapen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 14 september 2015 Delen Geplaatst: 14 september 2015 Mag ik vragen wat het voordeel is van een tinyhouse t.o.v. een caravan? Die tinyhouses lijken me wat minder stabiel achter de auto en met al dat hout ook een stuk onderhouds-onvriendelijker dan een caravan. .....of is het het zelfgemaakte, het gezellige, het idee en moet ik gewoon ff niet zeuren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.