jobs Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Afhankelijk van het scenario kan het praktisch zijn om op twee wielen te vertrekken danwel rond te rijden op zoek naar . Als je dan een voertuig neemt met een motor kom je verder met minder moeite. Een voertuig met aandrijving op het tweede wiel maakt terrein beter begaanbaar. Een mogelijkheid om de motor als generator te gebruiken is puur geniaal voor elektrische dingen onderweg. Helaas nog concept. http://www.wired.com/autopia/2014/02/hero-nrt-concept/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Mooi ding hoor, ik kan alleen nergens zien wat ie moet kosten en of ie ook in NL te koop is @jobs. Of is ie nog helemaal niet in productie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Zeker een mooi ding(qua functie's dan want hij ziet er niet uit:p) moet ik me maar wat verder in verdiepen en kijken of ik iets van die toepassingen op me quad kan toepassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Klinkt leuk maar het is niet dat je die moeilijke motor en drivechain nodig hebt om van alles en nog wat te vervoeren op een scooter: Zou zelf dan liever een ouder model Hond Dream of Dailim hebben, doet hetzelfde maar is een stuk makkelijker te repareren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Of is ie nog helemaal niet in productie? Het is een concept inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Denk dat het in NL wel een stevig prijsje gaat worden. En het wordt nooit een scooter voor fietspaden met zijn 150cc blijft het in NL een Motorfiets. maar dan wel een trage want ik zie dat de topsnelhied 70 km per uur is. Dus dat wordt op de buitenwegen constant klevers achter je. Dan maar iets minder smal zoals de Vespa Piaggio Ape wel als brommer toelating en kan ook wel 70 km per uur halen met een aanpassing. Dan kun je een losse aggregaat achterin gooien en nog veel meer. En je zit droog en warm. En nu al te koop 2e hands vanaf een 1500 euro ongeveer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Dan zou ik eerder voor een Honda zoomer gaan [ATTACH=CONFIG]8205[/ATTACH] Standaard 80, 4takt, rijdt 1 op 50 ongeveer. En hij kan aardig lomp terrein hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Ik zoek nog altijd een leuke diesel motorfiets, nog nergens betaalbaar en gehomologeerd gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Ik zoek nog altijd een leuke diesel motorfiets, nog nergens betaalbaar en gehomologeerd gevonden. Die ben ik maar 1 keer toevallig een keer tegengekomen. Zelf bouwen dan maar he. http://www.dieselbike.net/privateproduction/privateproduction.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Dan zou ik eerder voor een Honda zoomer gaan [ATTACH=CONFIG]8205[/ATTACH] Standaard 80, 4takt, rijdt 1 op 50 ongeveer. En hij kan aardig lomp terrein hebben Ik zit toch liever met m'n benen om de motor ipv naast elkaar, alsop een scooter. Zeker in het terrein, geeft je dat veel meer stabiliteit en zekerheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 8 februari 2014 Delen Geplaatst: 8 februari 2014 of anders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Ik zoek nog altijd een leuke diesel motorfiets, nog nergens betaalbaar en gehomologeerd gevonden. http://www.motorradmanufaktur.de/index.php?main=462 Als hij in duitsland op de weg mag, is het geen probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 http://www.motorradmanufaktur.de/index.php?main=462 Als hij in duitsland op de weg mag, is het geen probleem. Dankjewel, leuk, maar 11PK is nu niet direct iets dat aangenaam rijdt vrees ik... en dan de prijs, een goede 9k... ik zoek verder denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Dankjewel, leuk, maar 11PK is nu niet direct iets dat aangenaam rijdt vrees ik... en dan de prijs, een goede 9k... ik zoek verder denk ik. Dan heb je de Enfield diesel nog uit india, en is er nog andere duitse off the road... Kostte een paar jaar terug 20 mille, maar dat zal dan ook niet een optie zijn. Die Enfield, dat wordt een stuk moeilijker om een kenteken te krijgen, is nu niet meer in productie. Dus zal op de tweedehands markt aldaar niet meer dan 3k moeten kosten. http://suchen.mobile.de/motorrad/royal-enfield-diesel.html?useCase=RefineSearch&fuels=DIESEL&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=21750&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&lang=de In de eu blijkbaar ietsjes duurder... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Maar je kunt toch ook gewoon een offroad motor nemen? Waarom een scooter.. nadelen scooter, kleine wielen, lastig sleutelen, slappe constructie enz... Bijvoorbeeld deze, een Suzuki Vstrom... BMW GS in de bergen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.