Rodin Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Mensen worden wakker Via: http://www.geenstijl.nl/ waar ook de Nigel Farrage video staat: Nigel Farage Exposing New Giant Euro Banking Scam 13 June 2012 http://www.youtube.com/watch?v=j_0g-LImpoU&feature=player_embedded De man legt niet alleen de vinger op de zere wond, maar drukt 'm er ook keihard in. Het meest veelzeggend vind ik echter de lauwe reacties van de onderuitgezakte politici op de achtergrond: beetje lachen, boe roepen en spelen met het mobieltje. Dit zijn de mensen die de economie moeten redden??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 "This ship, the Euro Titanic, has now hit the iceberg and sadly there simply aren't enough lifeboats." Hier de video geembed: [video=youtube;j_0g-LImpoU]http://www.youtube.com/watch?v=j_0g-LImpoU Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Wow, deze gast weet het precies te verwoorden! Hier zou Jan Kees eens naar moeten kijken. Misschien snapt hij het dan ook eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sneard Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Van die onderwerpen die JBC nu beschrijft keek ik wel even op. Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Leuk en ik ben het ermee eens. Er zijn echter nog steeds, 99 procent, mensen die denken wat een blaaskaak wat een doemdenker, pffff als het echt zo was waarom doen we dan niks, waarom is onze lekkere dikzak de jager nog niet in actie gekomen, enz, enz. Als ze na drie dagen vol ongeloof naar de pinautomaat hebben staan kijken waar niks meer uitkomt, als ze op weg naar de supermarkt omver worden gelopen door mensen die ze voor willen zijn om naar de lege scappen te staren..... Dan langzaam dringt het door... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Fantastische video, prachtig verwoord. Dank Rodin, en ja, dit is nou één van de redenen dat wij preppen....toch? Als de samenleving intact blijft, mooie kans om goedkoop huisje te kopen langs de middellandse zee..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Zag deze idd op GS eerder vandaag. Deze man verwoord EXACT hoe het in elkaar zit. Elk persoon met ook maar een greintje verstand heeft dezelfde mening, het is zo, niets meer, niets minder. De Euro is een totale, complete "clusterfuck". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Toch nog iemand wakker daar:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Zou hij ook preppen? Ik zie echter geen firesteel in zijn borstzak zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Zijn firesteel heet "American Express":o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 14 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2012 Zou hij ook preppen? Ik zie echter geen firesteel in zijn borstzak zitten Exact. Dat is het criterium. Zonder firesteel in je borstzak, aan je riem of achter je oor ben je geen prepper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 @Rodin: dat had ik van jou ("preppers insigne") dus +1 voor Rodin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 14 juni 2012 Delen Geplaatst: 14 juni 2012 +1 voor Farage, wat een held. Vooral omdat dit weer een tikkie hoop kan geven over het gezond verstand van politici. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.