Wafels Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Een ongewone manier om een blik(je) te openen , maar ik post hem hier toch . Je zal ooit eens een blik(je) hebben en verder niets en toch willen eten Het is een beetje buiten de box denken , maar wat de man doet werkt wel hij vouwt het blikje in de midden en buigt het dan terug de andere kant op (net als dat wanneer je een stuk staaldraad of strip buigt/beerkt het is een russisch filmpje maar het spreekt voor zich http://laughingsquid.com/how-to-open-a-can-of-food-with-your-bare-hands/?fb_action_ids=10200451483524696&fb_action_types=og.likes gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Oppassen indien uitgevoerd met vloeibare inhoud... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Mooi filmpje en het idee is op zich wel goed . Maar ik zie het hem nog niet doen met een blik tonijn . Geert Ps en wat er in zijn blik zit is al een gegeten geweest volgens mij . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Mooi filmpje en het idee is op zich wel goed . Maar ik zie het hem nog niet doen met een blik tonijn . Geert Ps en wat er in zijn blik zit is al een gegeten geweest volgens mij . Waarschijnlijk zijn schoonmoeder door de hakselaar gehaald. Het kan wel HANDig zijn, maar tegenwoordig hebben de meeste blikken een lipje waar je ze kunt openen. Bovendien kun je een blik met van alles en nog wat open krijgen als het echt noodzakelijk is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Als je een fles wijn wilt opentrekken (prio's nietwaar) ,maar je hebt geen kurkentrekker, dan is deze tip wel wat. [video=youtube;u1wROm-OF9w] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 ik spreek de taal niet, maar lijkt mij levensgevaarlijk. doe het het verkeerd of heb je een verkeerd blikje, dan kan je met gemak je polsen door snijden. 1 ding is zeker , honger is dan niet meer je grootste probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Als je een fles wijn wilt opentrekken (prio's nietwaar) ,maar je hebt geen kurkentrekker, dan is deze tip wel wat. [video=youtube;u1wROm-OF9w] Dit truukje, maar dan met een handdoek tegen een boom aan, heeft mij door weddenschapjes al heeeel wat gratis flessen wijn opgeleverd!!! De schokgolf in de vloeistof forceert de kruk eruit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Een ongewone manier om een blik(je) te openen , maar ik post hem hier toch . Je zal ooit eens een blik(je) hebben en verder niets en toch willen eten Het is een beetje buiten de box denken , maar wat de man doet werkt wel hij vouwt het blikje in de midden en buigt het dan terug de andere kant op (net als dat wanneer je een stuk staaldraad of strip buigt/beerkt het is een russisch filmpje maar het spreekt voor zich http://laughingsquid.com/how-to-open-a-can-of-food-with-your-bare-hands/?fb_action_ids=10200451483524696&fb_action_types=og.likes gr will Het kan......... Maar wanneer heb je werkelijk niets meer voorhanden om een blik te openen? Een stevige tak, steen, schroevendraaier, uitstekend stuk metaal, mes, spijker, pen, etc. Maar toch, je zal het maar ontberen, kun je toch (bepaalde) blikken openmaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 wat vinden julie van deze persoonlijk vind ik het gemakkelijker gaan en je kunt het blik hergebruiken . @Geert @Raycoupe @Wafels @jobs @prepper053 @Stuudje @FincalnSpanje let niet op het idiote accent [video=youtube;oH2NahLjx-Y] Hamster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2014 @hamster , dat hebben die jongens ook niet van zichzelf maar van Cody Lundin (ik dacht dat het in zijn boekje stond ''when all hell break loose ) het is een betere manier en nettere als dubbel vouwen , puntje is wel dat ze gereedschap gebruiken (ook al is het een heel eenvoudig iets ) Hoe dan ook het is gewoon goed om deze kleine dingen te weten vind ik . gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 inderdaad @Wafels het zijn de kleine dingen die men vaak vergeet, je kunt je rugzak edc noodhuppeldepup volgooien maar als je geen kennis hebt....... dat dit idee daadwerkelijk van cody lundin afkomt trekt ik toch een beetje in twijfel , gereedschap? ze houden het niet vast......mag je het dan gereedschap noemen? in de video waarover dit topic gaat gebruikt hij zijn handen is dat dan geen gereedschap? (pfff hahahaha) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Is al eens eerder geplaatst op het forum . Maar om aan te herinneren . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 aan wie of wat refereer je ? Is al eens eerder geplaatst op het forum . Maar om aan te herinneren . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 [Tip] Hoe open je een blik zonder gereedschap . Geplaatst door Nonkel Jones . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 aan wie of wat refereer je ? Je hebt zelf ook nog in dat draadje gereageerd. http://preppers.nl/forum/threads/7801-TIP-Hoe-open-je-een-blikje-zonder-gereedschap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 aha kwartje valt .................... Je hebt zelf ook nog in dat draadje gereageerd. http://preppers.nl/forum/threads/7801-TIP-Hoe-open-je-een-blikje-zonder-gereedschap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.