carismo Geplaatst: 1 februari 2015 Delen Geplaatst: 1 februari 2015 Overigens, misschien kunnen jullie mie hier mee helpen. Vroeger (+/-20 jaar geleden) leende ik bij de bibliotheek een survival boek. Het boek was in het Nederlands en had een rode harde kaft. Met getekende illustraties. Vager kan niet, dat besef ik. Maar hekent een van jullie dit boek? Puur uit nostalgische redenen zou ik het graag op de plank hebben staan. Ik heb er een hoop uit geleerd. Is er geen mogelijkheid om die bibliotheek te contacteren? Het SAS boek is wel al enkele keren heruitgebracht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 1 februari 2015 Delen Geplaatst: 1 februari 2015 Ah, survival boeken. Als kind was ik daar al gek op. Nu heb ik de SAS pocket en dat vierkante (stads)survivalboek. Natuurlijk heb ik ook een berg op mijn iPad en eReader staan, maar er gaat niks boven een boek. Als je spanningsproblemen krijgt heb je namelijk weinig meer aan al die elektronica. Overigens, misschien kunnen jullie mie hier mee helpen. Vroeger (+/-20 jaar geleden) leende ik bij de bibliotheek een survival boek. Het boek was in het Nederlands en had een rode harde kaft. Met getekende illustraties. Vager kan niet, dat besef ik. Maar hekent een van jullie dit boek? Puur uit nostalgische redenen zou ik het graag op de plank hebben staan. Ik heb er een hoop uit geleerd. ??????????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 1 februari 2015 Delen Geplaatst: 1 februari 2015 @carismo en @wodan, dat zijn ze niet helaas. Maar toch bedankt. Het is super toevallig dat net dit topic voorbij komt. Vorgie week heb ik geprobeerd te achterhalen welk boekje het nu was. Flinke tijd op internet gezocht. Ik had het eigenlijk opgegeven, maar dacht laat ik ook hier eens vragen. De bieb is inmiddels gefuseerd en verhuisd. Ze keken me heel raar aan en konden hebben geen database uit het verleden beschikbaar. Ik moet de kringloop maar in de gaten houden, misschien komt ie ooit nog voorbij. Dan zal ik dat stukje jeugd sentiment posten ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 1 februari 2015 Delen Geplaatst: 1 februari 2015 Ah, survival boeken. Als kind was ik daar al gek op. Nu heb ik de SAS pocket en dat vierkante (stads)survivalboek. Natuurlijk heb ik ook een berg op mijn iPad en eReader staan, maar er gaat niks boven een boek. Als je spanningsproblemen krijgt heb je namelijk weinig meer aan al die elektronica. Overigens, misschien kunnen jullie mie hier mee helpen. Vroeger (+/-20 jaar geleden) leende ik bij de bibliotheek een survival boek. Het boek was in het Nederlands en had een rode harde kaft. Met getekende illustraties. Vager kan niet, dat besef ik. Maar hekent een van jullie dit boek? Puur uit nostalgische redenen zou ik het graag op de plank hebben staan. Ik heb er een hoop uit geleerd. Rond die tijd was het SAS survival boek rood met wit als ik het mij goed herinner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 1 februari 2015 Delen Geplaatst: 1 februari 2015 Ik heb nog "Het handboek voor de soldaat" in de kast staan; is ook wel leuk/leerzaam om af en toe eens door te bladeren. Maar in mijn BOB zit natuurlijk de pocket versie van John "Lofty" Wiseman. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 1 februari 2015 Delen Geplaatst: 1 februari 2015 Rond die tijd was het SAS survival boek rood met wit als ik het mij goed herinner. Zou heel goed kunnen hoor. De tekeningen in mijn huidige SAS boekje doen wel denken aan de tekeningen van toen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.