SuzieQ Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Deze kwam ik op internet tegen, misschien een tip voor de handige mensen onder ons en als je weinig opslagruimte hebt! Voor meer instructies; http://amy-toby.blogspot.ca/2012/03/canned-food-storage.html 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Ziet er wel leuk uit, maar ik zie het nut niet zo in hiervan. Wat is er mis met ouderwets stapelen? En wat als je het middelste blik wilt hebben omdat bijvoorbeeld de tht datum dichtbij komt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Ziet er wel leuk uit, maar ik zie het nut niet zo in hiervan. Wat is er mis met ouderwets stapelen? En wat als je het middelste blik wilt hebben omdat bijvoorbeeld de tht datum dichtbij komt? First in, first out Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Ziet er wel leuk uit, maar ik zie het nut niet zo in hiervan. Wat is er mis met ouderwets stapelen? En wat als je het middelste blik wilt hebben omdat bijvoorbeeld de tht datum dichtbij komt? Nou zoals ik al zei.. als je wat minder ruimte hebt om te stapelen en idd first in first out, handig om het al op datum erin te doen natuurlijk.. Neem aan dat je dat ook met stapelen doet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Hoeveel kan het dragen qua gewicht en wat voor muur is het ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Hoeveel kan het dragen qua gewicht en wat voor muur is het ? Geen idee, kwam deze link toevallig tegen.. Heb het zelf niet in huis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Hoeveel kan het dragen qua gewicht en wat voor muur is het ? Voor ophangen aan de muur, pas je je ophang-methode aan, afhankelijk van het type muur. Kwestie van de juiste pluggen/boorgaten. En bij twijfel: hoe meer schroeven hoe beter. De constructie zelf is sterk genoeg voor het aantal blikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Ik vind het een handig rekje . Maar enkel voor het zelfde model van blikken . Een blik tonijn en een blik soep zijn heel verschillend . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Het blijft een mooi systeem en hier hadden we ook al iets vergelijkbaars bedacht voor de halve liter waterflesjes in de voorraad. En je kunt natuurlijk zelf de breedte bepalen wat nodig is. Eventueel aan te passen door een aantal gaten te boren in de achterste plaat (of van die kant en klare vlavrobedbodems met gaten) zodat je de tussen latten iedere keer tot de juiste breedte kan verplaatsen en kan aanpassen aan het formaat van de blikken. http://www.bedbodems.com/vlavrobodem/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 1 januari 2014 Delen Geplaatst: 1 januari 2014 Zo te zien kan je dit makkelijk tegen een paar staanders in een houtframe/gips muurtje monteren, zeker als je er een OSB plaat achter hangt. Zo zwaar is het niet en het hangt allemaal dicht op de muur dus weinig horizontale krachten. Zat wel te denken dat het qua optimalisatie van ruimtegebruik alleen handig is in een gang of andere smalle ruimte waar je geen planken op kan hangen of een stellingkast kan bouwen. Edit: Zou het wel in de olie zetten ipv lak, kan je het altijd nog opstoken als het na een SHTF leeg is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Endeavour Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Ik vind het er mooi en handig uit zien. Ook denk ik dat het minder ruimte inneemt als stapelen. En je vult het rek als je iets koopt, dus wat als eerste opgemaakt moet worden, ligt waarschijnlijk toch onderaan en pak je als eerste. Bovendien zijn spullen in blik nog ver naar de t.h.t. datum houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 6 januari 2014 Delen Geplaatst: 6 januari 2014 Wel handig, niet mooi IMO. En FIFO kun je ook als je spiegelt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.