Scratch Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 Preppen, Preppen, Preppen !! Nu in de aanbieding bij het Kruidvat, thermo ondergoed voor dames en heren. Van 12,99 voor 7,99 !! Voor de dames blauw, de heren zwart. Maten S t/m 2XL. Lijkt mij niet duur. Nu heb ik zelf genoeg van dat spul, maar wil je klaar zijn voor de horror winter die er aan staat te komen [ATTACH=CONFIG]7140[/ATTACH] Preppen, Preppen, Preppen !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 Je kan die dingen wassen, dus met een drietal sets kan je al heel wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 Ik bedank. Ik ga liever voor de merino variant. Die geeft mij wel warmte. En ja die zijn duur, dus in etappes gekocht...maar...gelukkig kan je die ook wassen dus aan twee setjes genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 welke horrorwinter want ik merk er nog helemaal niks van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Perrysport heeft ook op het moment goede aanbiedingen mbt thermo ondergoed/kleding. 3e gratis van geselecteerde artikelen etc. http://Www.perrysport.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Action kwaliteit is iets minder maar de prijs is ook een stuk lager van 1,50 tot 5 euro maar als je er 2 over elkaar aantrekt heb je het echt niet koud meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Preppen, Preppen, Preppen !! Nu in de aanbieding bij het Kruidvat, thermo ondergoed voor dames en heren. Van 12,99 voor 7,99 !! Voor de dames blauw, de heren zwart. Maten S t/m 2XL. Lijkt mij niet duur. Nu heb ik zelf genoeg van dat spul, maar wil je klaar zijn voor de horror winter die er aan staat te komen Preppen, Preppen, Preppen !! En hoe zit het? Ik heb een paar keer dat soort dealtjes gescoord en sommigen bevallen redelijk tot goed, andere zijn ronduit slecht. Ze verschuiven of ze voelen plakkerig aan bij de eerste zweetdruppel. Kwestie van uitproberen en dan vind je voor weinig geld wel een goed setje. 'k Ben zelf tevreden over die high-tech spiderman pakjes die de Lidl een paar maanden terug verkocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2013 En hoe zit het? Ik heb een paar keer dat soort dealtjes gescoord en sommigen bevallen redelijk tot goed, andere zijn ronduit slecht. Ze verschuiven of ze voelen plakkerig aan bij de eerste zweetdruppel. Kwestie van uitproberen en dan vind je voor weinig geld wel een goed setje. 'k Ben zelf tevreden over die high-tech spiderman pakjes die de Lidl een paar maanden terug verkocht. Ik heb ze niet gekocht, ik heb nog een setje voor het schaatsen, en ook nog 2 setjes groen (nog gesponsord van mijn Toenmalige werkgever) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb ze niet gekocht, ik heb nog een setje voor het schaatsen, en ook nog 2 setjes groen (nog gesponsord van mijn Toenmalige werkgever) Waarom adviseer je deze dan? Nah, 'k snap het wel, thermisch ondergoed is lekker als 't echt koud wordt. Moet je wel een setje hebben wat ook lekker zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2013 Waarom adviseer je deze dan? Van €12,99 voor € 7.99, leek me een super deal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carpin Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Leuk sexy cadeautje voor je vriendin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renanim Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb in de loop van de jaren verschillende thermokleding gehad. Er is, naar mijn mening, maar 1 topper: Brynje http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/militair/kleding/basislaag/brynje-super-thermo-long-johns-lange-onderbroek.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Leuk sexy cadeautje voor je vriendin. Die van mij trekt meer aan dan ze uitdoet om te gaan slapen. :-( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Die van mij trekt meer aan dan ze uitdoet om te gaan slapen. :-( Kan ik me iets bij voorstellen. Bij andere activiteiten heb je minder kleding nodig..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
advisor Geplaatst: 29 december 2013 Delen Geplaatst: 29 december 2013 ikzelf ben groot fan van Craft, maar is erg duur... deze is iets goedkoper en er zit een gulp in... altijd handig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nano Geplaatst: 29 december 2013 Delen Geplaatst: 29 december 2013 Nu ook thermo ondwrgoed in de aanbieding bij de action. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 29 december 2013 Delen Geplaatst: 29 december 2013 Die van mij trekt meer aan dan ze uitdoet om te gaan slapen. :-( maak er de sport van om het uit te trekken en daarna flink aan de conditie werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.