crashhead Geplaatst: 24 december 2013 Delen Geplaatst: 24 december 2013 tank te koop gewoon een beetje voor de lol opgezocht, maar er staan ook apc's bij voor 8000 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 24 december 2013 Delen Geplaatst: 24 december 2013 Ik kan je een tankwagen leveren om je diesel te vervoeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 Eindelijk is fatsoenlijks om mee naar het werk te rijden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 Eindelijk is fatsoenlijks om mee naar het werk te rijden! wat zullen die mensen schrikken als er ineens een tank van een paar honderd ton aankomt rijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 25 december 2013 Delen Geplaatst: 25 december 2013 wat zullen die mensen schrikken als er ineens een tank van een paar honderd ton aankomt rijden. Eerst de loop door het raam naar binnen steken... En dan om opslag vragen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Eerst de loop door het raam naar binnen steken... En dan om opslag vragen! Say hello to my little friend:) haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 In Jemen schijn je op de markt alle soorten wapentuig te kunnen kopen. Van tank tot Mig, van mitrailleur tot kapmes. Ik zou zo'n tank nooit willen hebben al was deze gratis. Onderhoud en brandstofverbruik is niet te doen. Dan liever een pantserwagen op normale banden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Say hello to my little friend:) haha Haha. Je zou bijna hopen dat je baas nee zegt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Ik ben eens het bureau van mijn baas binnengelopen met een (niet werkend) karabijn uit WOI, dat was een relatiegeschenk voor een klant. De baas dook onder zijn bureau omdat ie dacht dat ik hem wilde afknallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Is er ook een ouwe yp408 te koop? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Is er ook een ouwe yp408 te koop? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Daar moet je er toch drie van hebben om een rijdend te houden? In lybanon schijnen de meeste te zijn achter gebleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Dat zijn ook de laatste die nog bestaan. De pantserwagens die in Duitsland en Nederland gestationeerd waren zijn allen verschroot. Zo'n 600 stuks, in overeenstemming naar het CSE verdrag als NAVO land. http://www.dafyp408.nl/einde.htm [ATTACH=CONFIG]7119[/ATTACH] Jammer, anders had ik er ook wel een gewild Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Ja zekers. . Vandaar dus toen in de Libanon gebruikt.... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.