Lindaja Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 ik ben op zoek naar een boer in mijn buurt die me tarwe wil verkopen Google helpt niet echt in deze dus ben ik van plan om tegen oogst tijd gewoon langs de boeren te gaan en lekker brutaal gewoon te vragen of ik wat van ze kan kopen thuis door de koffie molen en ik kan heerlijk dagelijks brood bakken. nu dit nog eens uitproberen http://www.tacticalintelligence.net/blog/how-to-make-homemade-yeast.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Wat ook lang houdbaar is, is Cornedbeef. Op de onderkant staat: productie datum 7-6-12, "best before" 8-10-17 Dat blijft nog wel even eetbaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 nu dit nog eens uitproberen http://www.tacticalintelligence.net/blog/how-to-make-homemade-yeast.htm Zoek ook eens op hoe je zuurdesem maakt, dan heb je twee manieren om brood te laten rijzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 ik ben op zoek naar een boer in mijn buurt die me tarwe wil verkopen Google helpt niet echt in deze dus ben ik van plan om tegen oogst tijd gewoon langs de boeren te gaan en lekker brutaal gewoon te vragen of ik wat van ze kan kopen thuis door de koffie molen en ik kan heerlijk dagelijks brood bakken. nu dit nog eens uitproberen http://www.tacticalintelligence.net/blog/how-to-make-homemade-yeast.htm Gewoon bij een groothandel in granen tarwe kopen. Simpel genoeg denk ik. Met een paar telefoontjes heb je zo wat kilo's te pakken. Of anders bij een voerder in veevoeders. Die vervoert vast ook geregeld een zootje tarwe. Er wil al eens een zak van de vrachtwagen vallen. http://www.graanmolen.com/graan-kopen.php Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2013 Gedroogd vlees is erg lang houdbaar, die kennen we natuurlijk als beef-jerky (stukjes vlees), Horse jerky of biltong (grote stukken). Erg smakelijk. Een ander variant. die ik via beefjerkykopen.nl op een evenement tegenkwam. is Droewors - Beersticks en horse jerky (van een nederlandse slager), Daarnaast voor mij nieuw, toch even geprobeerd. Fratelli Beretta Voorgekookt en daarna gerookt vlees.650Kg, Lang houdbaar verpakt (minimaal 2 jaar) zowel koud als opgewarmd heerlijk mals vlees. Tijdens een SHTF eigenlijk een zeer eenvoudig feestmaal, als iedereen bij pakken neer zit. @rescue: Beretta, Waar kan ik dat vinden in Nederland ?? Alvast bedankt voor het antwoord! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Zoek ook eens op hoe je zuurdesem maakt, dan heb je twee manieren om brood te laten rijzen. probleem is dat ik dat echt niet te eten vind ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Snap ik, maar heb je dan wel eens goed desembrood gehad? Ik moet zeggen dat ik zelfgemaakt desem goed vind smaken en desembrood uit de winkel/natuurwinkel compacte zooi en vies vind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Gewoon bij een groothandel in granen tarwe kopen. Simpel genoeg denk ik. Met een paar telefoontjes heb je zo wat kilo's te pakken. Of anders bij een voerder in veevoeders. Die vervoert vast ook geregeld een zootje tarwe. Er wil al eens een zak van de vrachtwagen vallen. http://www.graanmolen.com/graan-kopen.php simpel genoeg ? nee jou voorstellen zijn juist moeilijker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Snap ik, maar heb je dan wel eens goed desembrood gehad? Ik moet zeggen dat ik zelfgemaakt desem goed vind smaken en desembrood uit de winkel/natuurwinkel compacte zooi en vies vind. Nee is echt mijn smaak niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Ik heb van de week een doos bami soep geopend die een jaar over datum is en gegeten (niet de hele doos natuurlijk, maar een pakje). De smaak was prima en ik leef nog steeds Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Die noodles kun je zelfs ongekookt eten. Als een snack. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Die noodles kun je zelfs ongekookt eten. Als een snack. Yumyum duck flavor Chips vervanger bij uitstek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.