Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Hey Ik zoek nog wat ideeën voor het eten wat ik op mijn brander klaar kan maken. Dan bedoel ik geen mountain house. Maar iets wat ik bij de supermarkt kan halen. En dan hoeveel voor 2 dagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Kun je al die draadjes niet beter tot een samensmelten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 biefstuk met wortel en veel boter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 biefstuk met wortel en veel boter Klinkt gay. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2013 Zou wel lekker zijn maar of dat zo makelijk gaat op een brander Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Klinkt gay. Dat ligt er aan wat je met de wortel doet....hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Hey Ik zoek nog wat ideeën voor het eten wat ik op mijn brander klaar kan maken. Dan bedoel ik geen mountain house. Maar iets wat ik bij de supermarkt kan halen. En dan hoeveel voor 2 dagen Knorr Spagetteria /nasi/bami ? Rookworstje? Beetje rijst met kruiden/groentes? Ik maak meestal met korte treks (en beschikking over verse groentes) een pans/wok gerechten. Beetje vlees/groentes/rijst of pasta en klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Als het echt makkelijk moet, kun je in de supermarkt twee blikejs struik maaltijden halen. Gewoon opwarmen in een pannetje en klaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Altijd neem ik noedels mee,is bij mij een soort voorgerecht.Je hoeft er alleen kokend water bij te doen en je hebt dan ook al voldoende vocht binnen. Kost bijna niks en is zeer voedzaam. Dan kan je puree vlokken maken,doe daarbij een rookworst en je hebt een heerlijk maal. Als afsluiter een cappuccino met een stuk chocolade. grtn verkenner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Blikjes knakworst. Deksel eraf en koken maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Dat ligt er aan wat je met de wortel doet....hahaha Wortel - Boter - Biefstuk (= Billen)... ahum.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Nu doe ik geen trektochten meer . Maar vroegen zat altijd een pak betterfood in mijn rugzak . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Nu doe ik geen trektochten meer . Maar vroegen zat altijd een pak betterfood in mijn rugzak . Geert volgens mij vrij jij ook al een beetje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Voor twee dagen en op een brandertje? Knakworst, noodles, soep uit blik en dan heb je het wel gehad. Neem wat gedroogd vlees mee ter extra aanvulling. Hou het op simpele en.makkelijk klaar te maken dingen. Die gasbrandertjes gaan sneller leeg dan je denkt, dus maak het niet te ingewikkeld. Verder ontbijtkoek, energy bars en kauwgom (kauwgom altijd goed) en neem toch vuur mee als back up mocht je brandertje het begeven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 volgens mij vrij jij ook al een beetje wahahha lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Voor iemand die het niet kent . Het is bijna het zelfde als de zogenaamde soldaten koeken maar iets zachter . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Voor iemand die het niet kent . [ Het is bijna het zelfde als de zogenaamde soldaten koeken maar iets zachter . Geert Is dat hetzelfde als de bekende Liga koeken? Die heb ik namelijk geprept. Zowel naturel als met krenten/rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 het hangt er maar van af hoe lekker je wil eten. Je kan om het heel simpel te houden gewoon een pak havermout en melkpoeder meenemen, weegt niets en ik neem aan dat je water hebt om de melkpoeder mee aan te lengen. Je kan ook een zak rijst meenemen, 500gr moet voldoende zijn, je voegt dan paddenstoelen en groenten uit de natuur toe als je de kennis hebt. Je kan ook 2 blikken bonen in tomatensaus meenemen en een flinke homp brood... en zo kan ik nog wel even doorgaan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Is dat hetzelfde als de bekende Liga koeken? Die heb ik namelijk geprept. Zowel naturel als met krenten/rozijnen. Die bekende koeken zijn mij onbekend . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Voor iemand die het niet kent . Het is bijna het zelfde als de zogenaamde soldaten koeken maar iets zachter . Geert Laat die rommel maar thuis. Neem een familiepak condooms mee en het wordt stukken beter dan een trektocht. Lukt dat niet, ga dan voor de kroegentocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Laat die rommel maar thuis. Neem een familiepak condooms mee en het wordt stukken beter dan een trektocht. Lukt dat niet, ga dan voor de kroegentocht. Snap ik niet . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Snap ik niet . Geert Hoezo ? Nooit een kroegentocht gedaan ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Hoezo ? Nooit een kroegentocht gedaan ? Ja zelfs een paar per jaar . Maar wat heeft dit met die koeken te maken ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Ja zelfs een paar per jaar . Maar wat heeft dit met die koeken te maken ? Geert Euh, moest er een verband met de koeken zijn ? Ik kreeg ze als kleuter mee naar de klas en tijdens de pauze wreef ik er mee langs de muur omdat ze zo mooi kruimelden. Het heeft een paar jaar geduurd voor ik door had dat ze om te eten waren. Aangezien er geen chocolade op zit, zijn het niet mijn favoriete koeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Maar wel voedzaam . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.