lewieke Geplaatst: 9 november 2013 Delen Geplaatst: 9 november 2013 Maar wel voedzaam . Geert Tuurlijk wel, mijn mama zorgde goed voor mij hoor. Er zijn ook soldatenkoeken met chocolade. [ATTACH=CONFIG]6278[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Laat die rommel maar thuis. Neem een familiepak condooms mee en het wordt stukken beter dan een trektocht. Lukt dat niet, ga dan voor de kroegentocht. Nominatie voor slechtste advies aan een minderjarige ? @Gerbenvink Om eerlijk te zijn, dit soort zaken kun je ook prima met je ouders (vader) overleggen. hetzelfde advies geef ik je voor de aankoop van PM. Want je pa gaat toch mee die twee dagen ? Of stelde hij dingen voor die je niet lekker vond ? Veel plezier in ieder geval op de trektocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Is dat hetzelfde als de bekende Liga koeken? Die heb ik namelijk geprept. Zowel naturel als met krenten/rozijnen. je bedoelt die liga eerste en tweede stap enzo? als ik het zo zie wel, zijn wel lekker plakken alleen in je mond haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 je bedoelt die liga eerste en tweede stap enzo? als ik het zo zie wel, zijn wel lekker plakken alleen in je mond haha Yep die bedoel ik. Daarnaast zijn deze ook aan te raden: http://www.liga.nl/Producten/Evergreen/Original/Krenten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 Nominatie voor slechtste advies aan een minderjarige ? @Gerbenvink Om eerlijk te zijn, dit soort zaken kun je ook prima met je ouders (vader) overleggen. hetzelfde advies geef ik je voor de aankoop van PM. Want je pa gaat toch mee die twee dagen ? Of stelde hij dingen voor die je niet lekker vond ? Veel plezier in ieder geval op de trektocht. @Amber Mea Culpa. Over het hoofd gezien dat een minderjarig om advies vroeg. Bij deze een correctie. Vraag aan je pa wat je het beste meeneemt. En vooral braaf zijn op je trektocht. Mocht je dat niet zijn, zorg dan dat je alvast voorzichtig bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 november 2013 Delen Geplaatst: 10 november 2013 wat je niet hoeft te koken zijn die wasa repen daar zitten noten chocolade etc in zijn erg lekker kan je in de supermarkt vinden in de buurt van het ontbijtkoek waarschijnlijk ik heb bij wijze van experiment een hele week niks anders van dat soort repen gegeten (+2x burger king) en dat was prima vol te houden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.