Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welk eten voor 2 dagen op trektocht


Gerbenvink

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Laat die rommel maar thuis. Neem een familiepak condooms mee en het wordt stukken beter dan een trektocht. Lukt dat niet, ga dan voor de kroegentocht.

 

Nominatie voor slechtste advies aan een minderjarige ?

 

@Gerbenvink

Om eerlijk te zijn, dit soort zaken kun je ook prima met je ouders (vader) overleggen. hetzelfde advies geef ik je voor de aankoop van PM.

Want je pa gaat toch mee die twee dagen ? Of stelde hij dingen voor die je niet lekker vond ?

 

Veel plezier in ieder geval op de trektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nominatie voor slechtste advies aan een minderjarige ?

 

@Gerbenvink

Om eerlijk te zijn, dit soort zaken kun je ook prima met je ouders (vader) overleggen. hetzelfde advies geef ik je voor de aankoop van PM.

Want je pa gaat toch mee die twee dagen ? Of stelde hij dingen voor die je niet lekker vond ?

 

Veel plezier in ieder geval op de trektocht.

@Amber

Mea Culpa. Over het hoofd gezien dat een minderjarig om advies vroeg. Bij deze een correctie. Vraag aan je pa wat je het beste meeneemt. En vooral braaf zijn op je trektocht. Mocht je dat niet zijn, zorg dan dat je alvast voorzichtig bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je niet hoeft te koken zijn die wasa repen daar zitten noten chocolade etc in

zijn erg lekker kan je in de supermarkt vinden in de buurt van het ontbijtkoek waarschijnlijk

 

ik heb bij wijze van experiment een hele week niks anders van dat soort repen gegeten (+2x burger king) en dat was prima vol te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...