Nonkel Jones Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Gast dit is bullshit.. Niks beters te doen dan trollen!??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2013 Gast dit is bullshit.. Niks beters te doen dan trollen!??? Al uitgeprobeerd, dude? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Ja nu wordt het irritant... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik vind die @Nonkel Jones wel gaaf, moet altijd denken aan een grote fan van me; ome Joop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Snap het niet, het werkt bij mij alleen met citroenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Naar aanleiding van de tip van Nonkel, vul ik nu ook mijn Zippo' s met sinaasappelsap. Pas wel op voor je vingers, want het brand pittig! http://www.mindyourfingers.co.uk/zippo_28142_1.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
200m² Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Oh cool! Nu kan ik mijn 100 geprepte aanstekers vervangen door 100 appelsienen. Scheelt ineens een hoop volume in mijn rugzak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Bij Hans Klok komen er spontaan vlammen uit zijn broekspijpen. En bij Geer en Goor laat Gordon een harde wind en staat Gerard met twee vuurstenen achter te kletsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Naar aanleiding van de tip van Nonkel, vul ik nu ook mijn Zippo' s met sinaasappelsap. Pas wel op voor je vingers, want het brand pittig! http://www.mindyourfingers.co.uk/zippo_28142_1.jpg haha wat een mooie..kga gelijk opzoek..thx dick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2013 Naar aanleiding van de tip van Nonkel, vul ik nu ook mijn Zippo' s met sinaasappelsap. Pas wel op voor je vingers, want het brand pittig! http://www.mindyourfingers.co.uk/zippo_28142_1.jpg Ik krijg het vage vermoeden in de maling te worden genomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik krijg het vage vermoeden in de maling te worden genomen. Welnee, ik heb die Ford net nog volgetankt! [ATTACH=CONFIG]6202[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.