Ga naar inhoud
GENEGEERD

B.O.T. (Het opknappen van onze BOT deel 2- interieur)


Alice

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Goed nieuws!

 

'k Zou voor de zekerheid vochtgevoelige zaken toch nog even goed verpakken...

 

Dan na de SC Gilze de definitieve oplossing verzinnen. :)

 

Goeie tip Ray.

Mooie rand @Wonderland (en dat rijmt weer lekker).

 

Wat dacht je van tonnetjes?

 

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/dierenvoeding/m701394463-kleine-tonnen-23-liter-met-klem-deksel-schoon.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws!

 

'k Zou voor de zekerheid vochtgevoelige zaken toch nog even goed verpakken...

 

Dan na de SC Gilze de definitieve oplossing verzinnen. :)

 

Dat was mijn idee ook! En ook voor de zekerheid een extra zeil mee voor als het op de camping ook gaat lekken, dan kunnen we in ieder geval een zeil eroverheen leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moet Dakhaas toch ff op reageren hoor...

 

Gebruik alsjeblieft geen vloeibaar bitumen... NOOIT!!!

Haal geen dakbedekking bij een bouwmarkt.. ook NOOIT!!

Ga ff naar een dakdekkersbedrijf dan krijg je voor minder geld betere kwaliteit.. Echt!

 

Zoek een dakdekker in de buurt die er op een zaterdag ff wat 370K24 ZWART op brandt...

Dit is een SBS dakbedekking met een hele grote kleefkracht.. De 3 in de code staat voor SBS als die 3 een 4 is is het een app dakbedekking.. Deze adviseer ik niet!!

 

Prijsindicatie: een volle rol dakbedekking 7m2 kost ong €45,- + iets voor het gas €5,- ofzo en het duurt ong 1 uur om het er op te plakken.. (Bij een dakdekker betaal je gwn per m²)

 

Waar is het dak van gemaakt? Hout? Helemaal kaal halen anders zit de dakbedekking zo goed vast als de verf die er op zit. Ik neem aan dat je niet wil dat je dakbedekking van je dakje waait als je eens 120 of sneller moet;)

Je zou voor wat extra zekerheid ook een stukje opdektrim (kraal model)kunnen plaatsen aan de voorkant van je B.O.T.

 

Op de dakbedekking die ik adviseer (370K24 ZWART)zit leislag dit zijn kleine steentjes die bovenop de dakbedekking zijn aangebracht hoofdzakelijk voor uv bescherming omdat SBS dakbedekking niet tegen uv straling kan.

Daarom is het belangrijk dat je aan de dakdekker vraagt om de bovenkant van de dakbedekking eens extra te verwarmen zodat de leislag er niet afwaait.

 

Een leislag dakbedekking levert over het algemeen meer bevuiling op.. Dit is op een normaal dak niet wenselijk maar.... Nu komt het..

Op jullie B.O.T. Dakje juist wel!! Dus zet die B.O.T. Lekker onder de bomen..

 

Wat hakin9 verder zegt over die verf klopt als een bus!! Altijd onthouden! Dat kan jaren schelen... Net als goede ventilatie..

 

Mvg Dakhaas

 

Dank :) wijze lessen ook voor mij. Ik lap regelmatig een oude zeecontainer met stukken dakleer omdat het staal te dun is om te lassen.

 

Eigenlijk moet de hele container een keer gedaan worden met bitumen zodat er water dat blijft staan op de bitumen staat en het eronder niet meer verder zal roesten...... maarja... zo heeft iedereen nog wel wensen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals het er naar uit ziet blijft het de hele week droog...........In de aanhanger dan ;)

Het heeft al na het plakken een aantal keer geregent en de aanhanger heeft het overleefd.

 

zou camoufleren nu ook een probleem worden? want als de takken het water toch lang vochtig houden lijkt mij dat niet erg goed voor de BOT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...