Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe steek ik een kanaal over zonder brug te gebruiken


Gast survivalman010

Aanbevolen berichten

Gast survivalman010

nou ik denk dat ik gewoon hiermee stop met dit forum.

want ik krijg redelijk veel klachten van de beheerders dat ik niet oud genoeg voor deze site ben en dat juliie denken dat ik een viespeukje ben van in de 40.

nou dan zeg ik maar doei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wat is er nou zo grappig u bent ook wel ergens bang voor

 

Sorry, ik moest lachen om je luchtballonverhaal. Ik bedoel, stel dat het je lukt om ergens een luchtballon op de kop te tikken als de ellende uitbreekt, je het ding de lucht in krijgt, en dat de wind de verkeerde kant op waait (sjezus, ik ben het nog aan het uitleggen ook...) en je niet in de UK maar in UrK terechtkomt (is maar 1 letter verschil, maar toch). Urk is leuk, iedereen is familie van elkaar en net als UK is UrK een eiland (?). Maar ja, jij had een ballon naar de UK besteld! Enfin, daarom moest ik lachen overleverman010!

 

En om je vraag te beantwoorden, ja, ik ben/word ook wel eens ergens bang voor/van. Ik zo snel even niks verzinnen, maar toch, er is vast wel iets.

 

Overigens vind ik het uiterst netjes van je dat je mensen met "u" aanspreekt. Getuigt echt van een prima opvoeding! Zeg maar gewoon "je", no problemo.

 

Iedereen hier doet zijn/haar best om je zo goed mogelijk van info te voorzien, maar als je de zoekfunctie gebruikt, vind je naar alle waarschijnlijkheid ALLES wat je zoekt.

 

Maar toch, als mijn kind van 13 op dit forum rond zou hangen, zou ik me toch enigszins zorgen maken. Hopelijk deel je je zorgen met je ouders. Praat met ze over dit soort dingen. Je vertelde dat je fijne ouders hebt en ik hoop oprecht dat je goed met hen kan praten over je zorgen, je dromen en alles wat je bezighoudt.

 

Dat is veel meer waard dan hier lezen en schrijven op het forum.

 

Succes kiddo!

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast survivalman010

ja maar het was maar een idee.

en begin je weer overmijn ouder(nit dat dat erg is) maar ik praat ook met ze maar niet met mijn vader.

en hoezo mag u kinderen hier niet opzitten.

maar ik mag hier niet meer dit soort dingen opzetten. maar ik weet bijna 100% zeker dat u heeft geklaagd( ik weet het niet zeker) maar nu mag ik er niet zoveel meer opzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast survivalman010
@survivalman010

 

Als je nu ook nog eens de mensen beleefd aanspreekt, je toon aanpast, je gedrag bijstuurt en fatsoenlijke manieren leert, komt het vast nog goed met je. En volgens mij hoor jij helemaal niet thuis op een grote-mensen-forum.

 

begint weer iemand dat ik te jong bent en als ik niet op het grote mensen forum mag zitten.

hebedoel je recht van meenings uiting.

maar ik spreek mensen wel beleefd aan maar niet mensen weet je wat laat maar ik ben klaar met dit soort mensen die zo doen ik zweer het ik ben hier weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast survivalman010

gekke mensen hier die zeggen dat ik hier niet op mag zitten ik bepaal zelf wel of ik te jong of niet ben dat gaat niet een wild vreemde op het internet niet zitten te bepalen.

ja het klinkt onbeleeft dat is het ook maar jullie zijn net zo erg als ik. ja denk daar maar effe over na@lewieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

begint weer iemand dat ik te jong bent en als ik niet op het grote mensen forum mag zitten.

hebedoel je recht van meenings uiting.

maar ik spreek mensen wel beleefd aan maar niet mensen weet je wat laat maar ik ben klaar met dit soort mensen die zo doen ik zweer het ik ben hier weg.

 

Mooi. Dan kan je lekker aan je Nederlands werken. In bovenstaande stukje staan, welgeteld, 16 (zestien!) fouten, zowel grammaticaal, schrijf- interpunctie- als stijlfouten.

 

Jij kan je tijd absoluut beter besteden!

 

Succes kiddo.

 

Ome Johnny

Link naar reactie
Delen op andere sites

@survivalman010 Ik vind het bijzonder dat je op zon jonge leeftijd al verder denkt dan menig volwassene van 50. Ook je ideeen om het roer radicaal om te gooien zijn bewonderingswaardig net als het zeil meisje van 15.. Grandioos vind ik dat! lekker vrijgevochten jezelf ontwikkelen.

 

Maar in jouw geval kan ik echt adviseren om eerst nog een periode lekker bij de scouts te gaan. en daar een hoop ervaring op te doen.

Het forum gebruiken om info op te doen aangaande het preppen.

 

Niets mis mee als hobby op jouw leeftijd.

 

Maar.. Laat je niet bang maken door internet sites.. die willen allemaal scoren met een nieuwtje en blazen het gigantisch op meestal.

 

Ik denk dat het misschien wel een goed idee is om survival, bushkraft en scouts in een jongeren groep op het forum te groeperen.

En dan samen vooral veel te oefenen buiten op scouting veldjes.

 

Mensen, toen jullie zelf 13 waren en in de pubertijd zaten... hoe waren jullie toen?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het een tijdje zitten volgen, maar die @survivalman010 is zo gek nog niet, eerlijk gezegd is hij de ster van de avond.

Met zijn vraag "hoe steek ik het kanaal over" en meer oplossingen geeft toch zo'n 750 viewers en nog steeds oplopend.

Ik denk inderdaad dat je ver komt survivalman010 maar neem dan wel het advies van @Ronin Kogaratsu serieus en je verder ontwikkelt o.a. op deze site en niet als een wijsneus wilt overkomen dan denk ik dat je hiet wel mag blijven en een grote man kunt worden in de prepperwereld. Er goed dat je op je leeftijd al zo denkt. Zijn er maar weinig die zich voorbereiden, erg verstandig. Is zeker nodig. Ik beschik over informatie dat je voorbereidingen zeker nodig zullen zijn.

Maar omdat deze site door alle leeftijden wordt bezocht kan ik hier niet alles publiceren. Oja, mijn foto.. erg fijn dat je die leuk vind:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast survivalman010
Ik heb het een tijdje zitten volgen, maar die @survivalman010 is zo gek nog niet, eerlijk gezegd is hij de ster van de avond.

Met zijn vraag "hoe steek ik het kanaal over" en meer oplossingen geeft toch zo'n 750 viewers en nog steeds oplopend.

Ik denk inderdaad dat je ver komt survivalman010 maar neem dan wel het advies van @Ronin Kogaratsu serieus en je verder ontwikkelt o.a. op deze site en niet als een wijsneus wilt overkomen dan denk ik dat je hiet wel mag blijven en een grote man kunt worden in de prepperwereld. Er goed dat je op je leeftijd al zo denkt. Zijn er maar weinig die zich voorbereiden, erg verstandig. Is zeker nodig. Ik beschik over informatie dat je voorbereidingen zeker nodig zullen zijn.

Maar omdat deze site door alle leeftijden wordt bezocht kan ik hier niet alles publiceren. Oja, mijn foto.. erg fijn dat je die leuk vind:)

 

nou bedankt ik voel me nu al een stuk beter dit is eigenlijk het enige goede nieuws wat ik deze avond heb gehoord op dit forum.

maar het enige probleem is dat ik niet meer mag schrijven van de beheerders omdat er zoveel geklacht wordt. maar ik stuur je nog wel even een pm(persoonlijke mail)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...