prepper053 Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Jah mensen, ik heb een BOV gevonden voor onze gewaardeerde @Communicator. http://link.marktplaats.nl/696148603 Enkele foto's: [ATTACH=CONFIG]4382[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4383[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4384[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4385[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4386[/ATTACH] Wat vinden jullie ervan? Hiermee kan hij tijden de SHTF toch blijven zenden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 als ik groot rijbewijs had, ging ik erover nadenken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Meer dan 3500 KG? Nee!!! RDW zegt: Massa rijklaar 3260 kg Dus met B te rijden. Dus toeslaan, ergens stallen en alle zut er in en er uit naar noodzaak en believen. Daarna als oldtimer ofzo beperkt o pde weg naar meetings en bij SHTF enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 *fapfapfapfap*.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 foei KS!!! deze is voor communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 foei KS!!! deze is voor communicator ik heb gisteren geld van de belastingdienst -oeps- belastingboeven teruggekregen....daar kan ik een nieuwe BMW voor kopen....echter had ik op mijn huis verkoop ingeleverd dus tsja....maar misschien kan ik nog wel ergens 3250 vandaan peuteren. Ik denk echter dat mevrouw Suze zich af gaat vragen wat ik met zowel een LaRo Defender en een YA 126 moet.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Één is géén zeg je dan. En als je de plek en de poen hebt gewoon stallen. Kost daarna nix aan wegenbelasting of verzekering ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Leuk dingetje hoor als ik het geld had gehad had ik hem gekocht al heb ik geen flauw idee wat zo iets zou moeten kosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Ha,een geyle Daf YA126 oftewel "bakkerskar",goed te rijden met B rijbewijs,wel lomp,echter wel een op drie a een op vier en dat op benzine. Gas inbouw is geen probleem,zwakke punten;remmen,m.n.de remcylinders,als ik het goed herinner. Prijs lijkt me OK alleen wel opvallend dat er geen APK op zit. Leuke bak voor iemand die er niet te ver mee op pad wil en zelf goed kan sleutelen ,nog steeds vrij goed onderdelen voor te krijgen(als je in het circuit zit) Een echt liefhebbers object. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Leuk dingetje hoor als ik het geld had gehad had ik hem gekocht al heb ik geen flauw idee wat zo iets zou moeten kosten Prijs: € 3.250,00 (staat in de advertentie) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 ik heb gisteren geld van de belastingdienst -oeps- belastingboeven teruggekregen....daar kan ik een nieuwe BMW voor kopen....echter had ik op mijn huis verkoop ingeleverd dus tsja....maar misschien kan ik nog wel ergens 3250 vandaan peuteren. Ik denk echter dat mevrouw Suze zich af gaat vragen wat ik met zowel een LaRo Defender en een YA 126 moet.... ehm, zeg dat het haar nieuwe boodschappen wagen is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 Vriend van mij heeft er zo 2 staan wel met een zeil laad bak . Het grootse nadeel is het verbruik hij zuigt zo 30 liter op 100 km benzine en diesels zijn er niet in gemaakt . Wel lastig in te voeren in belgië . Zegt die vriend van mij . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 juli 2013 Delen Geplaatst: 13 juli 2013 ehm, zeg dat het haar nieuwe boodschappen wagen is? De ultieme PC Hoofdtractor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2013 De ultieme PC Hoofdtractor En dan de parkeerplaats van AH oprijden en keihard roepen: Hamsteren!!!!!!! de manager krijgt een hardverlamming. hahaha 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.