DQA Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Heb in Rusland 10 doosjes Doxycycline 100mg gekocht en 5 doosjes diclofenac voor slechts €15! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Heb in Rusland 10 doosjes Doxycycline 100mg gekocht en 5 doosjes diclofenac voor slechts €15! Ik hoop dat t de echte zijn want de nep medicijn markt is erg groot in rusland...al lig je natuurlijk niet wakker van 15 euries Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DQA Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Ik hoop dat t de echte zijn want de nep medicijn markt is erg groot in rusland...al lig je natuurlijk niet wakker van 15 euries Gewoon bij een apotheek gekocht, maar het gaat om een generiek medicijn dus ik neem aan dat het gewoon normale kwaliteit is - volgens mijn vrienden in ieder geval wel. Maar goed, vrijwel alles is duurder in Rusland behalve medicijnen, sigaretten en natuurlijk olie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 ow stom eigenlijk van me toen me poot gebroken was boden ze me in het ziekenhuis diclofenac aan. ik heb het toen geweigerd (gebruik liever geen medicijnen) maar had het natuurlijk aan kunnen nemen en in mn zak kunnen stoppen altijd handig voor ooit.. hmm volgende keer aan denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Zilverwater/zilverzalf/zilver/goud pleister http://www.colloidaalzilver.nl/ jodium zeep en gewoon daktiran paracetamol ketoconazol keel snoep lip balsem verband /dozen hecht pleisters papieren doekjes alcohol Vicks snoep/smeer/inhalers zoethout =dropwater maken En er zal wel meer liggen in mijn medicijnen voorraad kastje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thexder Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Misschien wel handig voor de kennisbank? hoe maak ik colloidal zilver. Is de werking van colloïdaal zilver wel bewezen? Ik weet dat er tegenwoordig verband is met zilverionen, dat er kleding mee behandelt word of geurtjes te voorkomen. Maar tegen welke medische problemen is colloïdaal zilver werkzaam? Chloor is ook een goed middel tegen micro organismen, toch gaan we geen chloorwater drinken om gezond of beter te worden. Bij het maken van colloïdaal zilver moet je opletten dat er geen zilververbindingen ontstaan want deze zijn over het algemeen zeer giftig voor mensen, zelf maar wat aanprutsen kan wel eens hele nare gevolgen hebben. Wat wel een heel adequaat middel tegen schimmels en wondinfectie is? Honing... er is speciale honingzalf te koop waar je de meest ernstige infecties kan behandelen genaamd Mesitran. Ik heb altijd een paar tubbetjes in mijn medicijn kist liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Surfvijver Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 Heeft iemand nog suggesties voor het bestrijden van luizen en vlooienplagen? Ik denk dat dit er wel zit aan te komen als de hygiene bij de meeste mensen op een laag pitje staat. Heb ergens gelezen dat ze vroeger petroleum gebruikten. Gr surf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 6 juli 2012 Delen Geplaatst: 6 juli 2012 @ Thexter :Is de werking van colloïdaal zilver wel bewezen? sorry hoor maar moet dit nu in elk draadje weer opnieuw probeer eens de topics schoon te houden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kalou121 Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 verbanddoos met pleisters, verband, ontsmettingsmiddelen ... jodium paracetamol alcohol medicijnen tegen diarree, verkoudheid, ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Alle vormen verbandmaterialen, hechtstrips,hecht materialen, spalken, spuiten naalden, Verdovingsgel en spray. Medicatie voor de meest voorkomende ziekten en pijnen. Scharen,pincetten,kochers etc etc. Ben medisch goed voorbereid ook in kennis! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Hoe kom je aan een set hechtmateriaal? BP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 19 juli 2012 Delen Geplaatst: 19 juli 2012 Bij Jona.arms stuur hen een mail met wat je hebben wilt en de prijsopgave volgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deborahvv Geplaatst: 25 juli 2012 Delen Geplaatst: 25 juli 2012 hoi allemaal! ik ben een alleenstaande mama van twee kleine kinderen, en heb het preppen nog maar pas ontdekt, en dit spreekt me enorm aan. ik heb al jaren boven op de kamer een rugzak met branddekens, copies van identiteitskaarten, geld, medicatie en verzorgingsspullen staan, voor in het geval er ooit iets moest gebeuren. maar ik zie dat er zijn die nog uitgebreider te werk gaan, ik zou hier ook heel graag mee beginnen, hebben jullie tips? en hoe doen jullie dit? hebben jullie een aparte ruimte? of in geval van natuur rampen? hoe bereiden jullie je erop voor? alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 25 juli 2012 Delen Geplaatst: 25 juli 2012 Hallo deborahvv tips in overvloed maar denk dat je in het verkeerde draadje zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deborahvv Geplaatst: 25 juli 2012 Delen Geplaatst: 25 juli 2012 hey, hoe bedoel je verkeerde draadje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 25 juli 2012 Delen Geplaatst: 25 juli 2012 dit draadje gaat over medicijnen en jouw vraag gaat volgens mij al en stuk verder:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 ik moet een zeer ruime medicijn kist in elkaar zetten, ben bij mijn eigen huisarts en nog een andere gewees, met wat ik nodig heb en waarom.ben beide keer weggestuur met een preekje over zelf doctortje spellen.ik ga kijken naar internet maar wil graag horen wie goede evaring heeft met welke.ik moet brede spectrum antibiotica hebben , anti histamine,prednison,en nog veel meer. als ik verhuis ben ik aangewijs op een kleine vooraad die niet snel angevuld zal worden.ik wilde ook zelf betaal en niet op nl verzeking zetten.weet iemand ook een arts die mischien werk met zeiler op wereld reis ofzo.dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Mrs Jones Ik kreeg anticonceptiepil voor 3 maanden, vond het onzin dat ik elke keer daar weer stond terwijl ik al 5 jaar slikte. Wilde voor een jaar of langer (is toch lang houdbaar). Werd me bij de apotheek verteld dat ik dat kon krijgen als ik bijvoorbeeld een reis naar het buitenland voor lange termijn wilde doen. Nou was ik al van plan een stage van een jaar in Afrika te gaan volgen (is niet door gegaan) maar afin.. Misschien zoiets een idee voor jou? Of die reis uiteindelijk ook doorgaat.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 beste maicha goede tip, alleen is mijn huisarts niet echt behulpzaam. ik weet dat in amsterdam een soort arts is die vooral werk met illegal, mischien daar aankloppen. ben blij met iedere tip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 11 september 2012 Delen Geplaatst: 11 september 2012 Ze gaan vooruit bij de apotheek, ze hebben mijn meds gebruik gesynchroniseerd en een lading voor 3 maanden geleverd. da's toch weer mooi :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 11 september 2012 Delen Geplaatst: 11 september 2012 Ehm, diverse soorten pijnstillers (lichte en zware), zout (voor zoutoplossingen die je voor diverse doeleindes kunt gebruiken; verstopte neus of oren bijvoorbeeld), vitaminen, anti-diaree, maagtabletten, pleisters+verband+compress, betadinescrub (echt fantastisch spul, doet hetzelfde als wat jodium doet alleen pikt minder), een naaisetje mocht je een wond moeten dichtnaaien en anders secondelijm (hoop dat ik het nooit nodig heb), lippenbalsem (best vervelend als je schrale lippen hebt) Maar qua pijnstillers heb ik nooit genoeg aan, vooral omdat ik vaak last heb van migraine en dat betadinescrub mag ik nog wel 2 of 3 flesjes extra van hebben, kun je jezelf volledig mee wassen en hoef je daarna de komende 2 a 3 weken niet meer te wassen (tenzij je jezelf helemaal in het zweet werkt weer) En verder kun je nog heel veel vinden in de vrije natuur, paardebloemen bijvoorbeeld; de wortelen werken ontgiftend en laxerend. De bladeren kun je gewoon eten, alleen het bevorderd wel weer het urineren. Het melkachtige sap kun je wratten mee behandelen, niet ter consumering! Dat is meestal bij alle planten zo het geval die een melkachtige afscheiding geven. Een beetje informatie inwinnen wat voor planten we hier allemaal hebben in nederland en je kunt al een heel eind komen met heilzame doelstellingen. En van kamille was ook iets mee, ik deed vroeger bij een muggesteek de kamillebloem eroverheen wrijven, pikt even maar de jeuk houd ermee op en de zwelling werd minder. Maar ja, ik moet ook nog veel leren erover hoor, naast die twee planten weet ik alleen nog dat je brandnetelthee kunt maken maar wat daar de functie van is weet ik (nog) niet. En Cayenne was een soort van antibioticum maar hoe je dat daarvan maakt weet ik ook nog niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
timo716 Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 mijn medicijn kast: epi-pennen 2 dozen brufenbruis 500mg partij paracetamol. norrit long medicijnen infectie remmers. en erg veel verband Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Ibuprofen 200 / 400 mg Zaldiar 37,5 mg / 325 mg paracetamol ( niet te krijgen zonder dokers verklaring ) Paracetamol met caffeine Paracetamol 500 mg Norit Op medisch gebied heb ik een heel krat vol met verband middelen en een noodkit om bij kies pijn een noodvulling in te zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Handig spul, ook als ruilmiddel ... http://www.redflarekits.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=specials Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rlsailer Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 ik gebruik gerust medicijnen die al 4 jaar over datum zijn en ze werken nog steeds zolang het droog en donker verpakt is zie ik hier geen probleem in we hebben altijd op voorraad paracetamol coffeïne 500mg 200 stuks Naproxen codeinefosfaat ubrofen 600 bruis ubrofen tablet Diclofenacnatrium aan andere medicatie word gewerk zoal de Conserta voor de jongst dochter en Methylfenidaat voor mij zelf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.