Johnny BravoNL Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik luister ook hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Gezellig Johhny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik maak er een 24 uur show van jongens! Wow, echt waar?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Zitten we al op 30 man? Zit nu op een feestje. Gaaf de hele nacht radio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 hahahaaa grapjas... mijn oogjes zijn al klein aan het worden nu dat trek ik niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Zitten we al op 30 man? Zit nu op een feestje. Gaaf de hele nacht radio. we hebben de 18 luisteraars aangetikt... maar over de hele dag genomen zijn het er meer natuurlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Iedereen bedankt voor het luisteren en deelnemen aan de live radio show en de chat sessie! en @Simurgh bedankt voor de aangeboden prijs! Het was een geweldige dag, leek wel een virtuele meeting Tot gauw weer!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 @Communicator Bedankt voor de show, echt gezellig. Zit gewoon nog te luisteren ook al ben jij het niet meer, misschien komt hij nog terug.(nee hij is in de ander kamer...) maar misschien (nee toch niet), nog ff wachten..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 isssssssssssssssss hij er nog ( nee hij slaapt/ofzo) kom hij nog op de radiosssssss ( neeeeeeee!) Missssschien moeten we het draaaaaadje niet vervuilen...... ( nee, mee eens!) Adminsssss Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Uitzending gemist? Ik was te druk helaas.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 juni 2013 Delen Geplaatst: 21 juni 2013 ik doe dit zo graag he, zou hier best een broodwinning van kunnen maken keer een marathon uitzending verzorgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Hoe kan ik dit beluisteren? ik heb geprobeerd om op de link te klikken maar dat werkt niet. gr.MP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 Hoe kan ik dit beluisteren? ik heb geprobeerd om op de link te klikken maar dat werkt niet. gr.MP Dit was een eenmalig live event dat niet is opgenomen. Maar als je hiermee aangeeft dat het leuk zou zijn nog eens zo'n uitzending te beleven en er bij te zijn dan zeg ik: ja! Hangt natuurlijk geheel af van of @Communicator er zin in heeft... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 augustus 2013 Delen Geplaatst: 1 augustus 2013 @AWOL dus ik was gewoon te laat zeg maar:( erg jammer ik was inderdaad benieuwd naar SHTF-Radio:) Gr.Mp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.