Wonderland Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Ik wist niet precies waar ik dit moest neerzetten dus plaats het hier maar. Ik heb vandaag een nieuw kompas gekocht of hij nauwkeurig is moet nog blijken, maar voor het geld (5,-) kon ik hem niet laten liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Leuk, je bent wel in een hogere versnelling gegaan of niet? Ook een mooie avatar Prep ze, Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2013 @Kans : daar heb je gelijk in lekker de vaart erin houden. alleen nog 2 muurbeugels, maar dat is in een ander topic van toepassing. (27mc) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Mooi simpel kompas @Wonderland, zoiets had ik vroeger ook (5 gulden, dus dat klopt wel, die prijsverdubbeling ). Werkt goed, beetje traag misschien. Inderdaad mooie Avatar, zoals @Kans al opmerkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Als een kompas naar het noorden wijst kun je er al aardig mee uit de voeten :-) Helaas kan ik de avatar van @Wonderland niet zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Als een kompas naar het noorden wijst kun je er al aardig mee uit de voeten :-) Helaas kan ik de avatar van @Wonderland niet zien. ik ook niet.....en dat andere pijltje wijst op de een of andere vage manier steeds naar het zuiden; iemand tips hoe ik het westen en oosten kan vinden:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 ik ook niet.....en dat andere pijltje wijst op de een of andere vage manier steeds naar het zuiden; iemand tips hoe ik het westen en oosten kan vinden:( Klein magneetje bij houden:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Klein magneetje bij houden:cool: ik zou hem bij draaien......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 ik zou hem bij draaien......... @Bandoeng en Hamster ik ga het proberen. Heel raar namelijk als ik de pijl op west zet, klopt de kaart niet met de omgeving en komt de zon op in het noorden.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Mooi peilkompas, @Wonderland, zoiets heb ik ook. Toch met een roos in vloeistof? Altijd goed! Ik moet ook in een hogere versnelling, ik wil nog zoveel spul aanschaffen. Degelijk en onmisbaar en nuttig.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 @Bandoeng en Hamster ik ga het proberen. Heel raar namelijk als ik de pijl op west zet, klopt de kaart niet met de omgeving en komt de zon op in het noorden.. Hahahahaha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 @Bandoeng en Hamster ik ga het proberen. Heel raar namelijk als ik de pijl op west zet, klopt de kaart niet met de omgeving en komt de zon op in het noorden.. Gewoon @Flow en @Castaway meenemen. Padvinders van het eerste uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Gewoon @Flow en @Castaway meenemen. Padvinders van het eerste uur. Mannen die in een waterval vuur kunnen maken. Nuff said. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Gewoon @Flow en @Castaway meenemen. Padvinders van het eerste uur. hahaha dat wij ooit nog dat bos uit zijn gekomen is een wonder. maar nu weet ik hoe ik mijn kaart moet leggen hoor @Heksenboot.... misschien dat ik zelfs ooit nog een kompas ga aanschaffen en het professioneel verdwalen beëindig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Nou word ie helemaal mooi, jij wist ieder plekje 2 x aan te wijzen en er wat over te vertellen. Ik dacht dat je bekend was met je omgeving en je mij het complete bos wilde laten zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Nou word ie helemaal mooi, jij wist ieder plekje 2 x aan te wijzen en er wat over te vertellen. Ik dacht dat je bekend was met je omgeving en je mij het complete bos wilde laten zien! Welnee joh...ikzelf had er al vrede mee dat we de rest van ons leven moesten slijten bij Simon in zijn hol. Ik maakte er maar wat van zodat je niet al te verdrietig zou worden.Puur toeval heeft ons weer terug gebracht bij onze geliefde medepreppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 17 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2013 @Charlie: Ik weet niet wat je precies bedoeld met roos in vloeistof? Weet alleen dat er een lampje in zit voor in het donker @Dreutel en @Keyzer Suze : dit is mijn avatar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Welnee joh...ikzelf had er al vrede mee dat we de rest van ons leven moesten slijten bij Simon in zijn hol. Ik maakte er maar wat van zodat je niet al te verdrietig zou worden.Puur toeval heeft ons weer terug gebracht bij onze geliefde medepreppers. Hahahahaha ik ga stuk man, die arme simon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.