jobs Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Bestaat er iets aan voeding in een pil of ander klein formaat om te gebruiken in situaties waarin er even geen eten bereid kan worden? Voeding voor een dagdeel, in te nemen met wat water. Wat komt het dichtst in de buurt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Vroeger bestonden er zo van die bollen noten+zaden (trekt beetje op wat men in de bomen hangt voor de vogels in de winter) en dat plus water en een algemene vitaminepil was genoeg om jaren gezond op te kunnen leven. Koste toen het equivalent van 2.5. Toen ik jong was leefden sommige daklozen daarop. Of dat nu nog bestaat, weet ik niet. Misschien iets in de vorm van noten-en-zaden bars / repen ...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Bestaat er iets aan voeding in een pil of ander klein formaat om te gebruiken in situaties waarin er even geen eten bereid kan worden? Voeding voor een dagdeel, in te nemen met wat water. Wat komt het dichtst in de buurt? Dit: http://www.survivaltabs.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Bestaat er iets aan voeding in een pil of ander klein formaat om te gebruiken in situaties waarin er even geen eten bereid kan worden? Voeding voor een dagdeel, in te nemen met wat water. Wat komt het dichtst in de buurt? Ik denk zelf dat BP-5 aardig in de richting komt. Is voor een dag voeding in compact formaat. Niet voor niets wordt dit wereldwijd ook ingezet door hulporganisaties in gebieden waar zich rampen/hongersnood hebben voltrokken. Als er een ander middel was wat hier geschikter voor zou zijn, zouden ze dat wel gebruiken lijkt mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Ik denk dat men niet altijd het beste gebruikt, wel wat men kan betalen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Bestaat er iets aan voeding in een pil of ander klein formaat om te gebruiken in situaties waarin er even geen eten bereid kan worden? Voeding voor een dagdeel, in te nemen met wat water. Wat komt het dichtst in de buurt? Ritalin 50mg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 tja of dextro amfetamine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Ritalin 50mg Je kan er ook goed op studeren... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
venom Geplaatst: 12 mei 2013 Delen Geplaatst: 12 mei 2013 maca poeder: Voedingswaarde maca Maca bevat: 5 keer meer eiwitten dan aardappels. 4 keer meer vezels in dan in aardappels. In gedroogde vorm bevat Maca 60% zetmeel en andere suikers, 9% vezels en 10% eiwitten. Maca heeft ook een hoog gehalte aan verschillende sterolen, zoals ergosterol, brassicasterol, ergostadienol en campestrol. Mineralen: ijzer, calcium, magnesium, jodium en kalium. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.