JEREMIAH90 Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 is wel intressant hoe na een ramp te leren overleven http://www.youtube.com/watch?v=yVVk5lIHi_o spijtig dat ik niet veel er verder van vind Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 met een beetje moeite vind je al de episodes ik heb 1 en 2 volledig uitgekeken. wel maanden geleden dus ik weet niet meer wie het was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 http://www.youtube.com/user/selfreliancetactics/videos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Meeste delen gezien van de Colony, leuke serie, hoe de mensen reageren als er een ramp plaats vind, je redden met wat je tegen komt. Dus improviseren. Enige wat ik er in mis, hoe gaan ze met ziekte's om, weinig over medicijnen of kruiden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Ik heb beide series beschikbaar voor wie er interesse heeft, even uitzoeken of er een digitale manier is om ze te verzenden:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Ik heb beide series beschikbaar voor wie er interesse heeft, even uitzoeken of er een digitale manier is om ze te verzenden:-) Als je het kan verzenden, wil ik wel graag ontvanger zijn, lijkt me wel wat om eens te bekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Op youTube kan je ook The Colony Season 2 Episode The Virus downloaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Als je het kan verzenden, wil ik wel graag ontvanger zijn, lijkt me wel wat om eens te bekijken. @Amazing Dree cool, ben nu aan het kijken of het lukt met dropbox. Iemand anders suggesties? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Een paar series gezien, goede series. @Hekseboot iets voor Nunspeet en shelter camping? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Een paar series gezien, goede series. @Hekseboot iets voor Nunspeet en shelter camping? Hahaha, die Colony? Toevallig woon ik in een veen-kolonie... Maar alsjeblieft, bespaar me dat Amerikaanse televisie-nep-gedoe. Ik heb een stukje gekeken, maar ik trek het niet echt... En wie wordt er vrijwillig "Bende-lid"? Dat gaat niet goed.... Man, wat zouden wij dat anders aanpakken, nietwaar @Jager? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Hahaha, die Colony? Toevallig woon ik in een veen-kolonie... Maar alsjeblieft, bespaar me dat Amerikaanse televisie-nep-gedoe. Ik heb een stukje gekeken, maar ik trek het niet echt... En wie wordt er vrijwillig "Bende-lid"? Dat gaat niet goed.... Man, wat zouden wij dat anders aanpakken, nietwaar @Jager? Nep gedoe? Ik kan heel goed buikpijn, hoofdpijn ...aanstelerituspijn heel goed nadoen. Wie speelt de zuster? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Nep gedoe? Ik kan heel goed buikpijn, hoofdpijn ...aanstelerituspijn heel goed nadoen. Wie speelt de zuster? O, sorry. Ik kijk nooit t.v. En al helemaal geen Amerikaanse series, daar ben ik allergies voor. Net als die mietjebustes, heel irritant. Maar jij wil gewoon doktertje spelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 O, sorry. Ik kijk nooit t.v. En al helemaal geen Amerikaanse series, daar ben ik allergies voor. Net als die mietjebustes, heel irritant. Maar jij wil gewoon doktertje spelen? The Colony? Is dat niet die serie.waarin verschillende groepen mensen geheel zelfvoorzienend en half off the grid leven? Lijkt me heerlijk leven, ware het niet dat die maffe Amerikanen er gelijk weer sekte ideeen op nahouden, je alleen met elkaar (inteelt) mag trouwen en we weer super gristelijk bezig zijn. Het idee staat me aan. Het sekte gedeelte mogen ze houden.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Daarbij zou ik als ik daar als vrijgezel zou wonen, nooit aan de vrouw geraken. Sj#zus wat zijn die inteelt vrouwen daar lelijk zeg!!!! Edit: volgens mij ben ik in de war met American Colony en bedoelen jullie wat anders. Anyway......dat American Colony is een ramp voor de mensheid en de kans op mooi nageslacht. Die ander ken ik niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Daarbij zou ik als ik daar als vrijgezel zou wonen, nooit aan de vrouw geraken. Sj#zus wat zijn die inteelt vrouwen daar lelijk zeg!!!! Edit: volgens mij ben ik in de war met American Colony en bedoelen jullie wat anders. Anyway......dat American Colony is een ramp voor de mensheid en de kans op mooi nageslacht. Die ander ken ik niet Kijk maar even. Dan kan je zien hoe goed ze in beveiliging zijn. Niet dus. Dit is een nep-experiment, waarbij zogenaamd een stel mensen moet zien te overleven na SHTF. Ze krijgen de mooiste dingen, maar ze weten echt niks. Zogenaamde experts erbij, maar de helft is acteur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 zo zit ik me ook wezenloos te ergeren met al die shows met mensen op een eiland met allerlei mogelijkheden en tussendoor debiele spelletjes; de mogelijkheden worden niet benut en ze gaan vanaf dag 1 ruzie maken, de betweter uithangen en maken beslissingen die een weldenkend mens niet zou maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 zo zit ik me ook wezenloos te ergeren met al die shows met mensen op een eiland met allerlei mogelijkheden en tussendoor debiele spelletjes; de mogelijkheden worden niet benut en ze gaan vanaf dag 1 ruzie maken, de betweter uithangen en maken beslissingen die een weldenkend mens niet zou maken. Dat is dus 1 van de redenen, dat ik geen t.v. heb, of dit soort dingen online kijk. Maar zo worden deze shows ook opgebouwd, net als bij een griezelfilm, dan zit je ook constant te denken: "Doe dat nou niet, muts". Ik wou eigenlijk aan @Jager laten zien, wat die mensen doen als er iemand op de poort bonkt.... En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ergens heb ik het gevoel, dat ik weer energie loop te verspillen, die ik beter aan echte dingen kan besteden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 bij elke confrontatie zouden ze in het echt het niet overleeft hebben.... helemaal dat in aflevering 3. en dan hoor je die eerste hulp vrouw zeggen dat het ok is omdat niemand gewond is... vind het ook een beetje nep en gespeelt allemaal x) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.