Raycoupe Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Ik heb er vandaag weer wat bij gekregen, een zwarte smock ribstof commando broek. http://deveteraan.nl/b_2160.jpg 't Ding zit uiterst comfortabele en heeft versterkt zitvlak en versterkte knieen met 'padding' die je eruit kan halen, maar wel handig is als je veel op de knieen moet. Er zit geen knoop op, je trekt hem gewoon omhoog en trekt de gespen aan, eventueel over je schoenen heen, er zitten ritsen in het onderste deel van de pijpen. De rits gaat ondersteboven open. Dus ruitertje beneden, rits is dicht, ruiter omhoog trekken, rits is open. Erg handig, geen gezeur met afvallende knopen of ritsruitertjes die niet meer werken, waardoor je rondloopt alsof je 'open dag' hebt. 1 Vraag: Aan de binnenzijde van de pijpen, ter hoogte van de zijvakken, zitten vier lusjes, twee op elke pijp. Waar zijn die voor? Je kunt er moeilijk wat aan vastmaken, want dat hangt dan in je kruis! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Oprollen en een korte broek van maken? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Oprollen en een korte broek van maken? Greener Zonder de padding op de knieen kan dat wel, maar er zitten geen lusjes of andere bevestigingsmiddelen om het dan vast te zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Zonder de padding op de knieen kan dat wel, maar er zitten geen lusjes of andere bevestigingsmiddelen om het dan vast te zetten. Hmm geen idee dan. Ik blijf dit draadje volgen voor de oplossing! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 als je veel spullen in je zijzakken hebt kan je daarmee de broek strakker om je benen zetten, om schudden te voorkomen bij oudere commando broeken, zitten er van die riempjes, aan de buitenkant. ik vermoed dat deze aan de binnenkant zitten met die functie, maar dan moet ik de broek eerst zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Foto foto @Raycoupe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2013 @Kungfufox: Ik zie dat de link niet werk, deeplinken naar de broek gaat niet. Effe post aanpassen. 'k Zal eens kijken of 't lukt een fotootje te maken met de webcam en 't licht wat ik nu heb, van een zwarte broek. ('t zal een crime zijn) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 @Kungfufox: Ik zie dat de link niet werk, deeplinken naar de broek gaat niet. Effe post aanpassen. 'k Zal eens kijken of 't lukt een fotootje te maken met de webcam en 't licht wat ik nu heb, van een zwarte broek. ('t zal een crime zijn) Heb de link ff aangepast maar zou je aanraden om met je fotocamera ff een paar goede foto's te maken. De link in je eerste post is namelijk slecht zichtbaar en behandeld niet hetgeen waar jij je vragen over hebt . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2013 @Kungfufox: He, bedankt voor 't veranderen van de link, alleen idd daar zitten ze net uit het zicht. 'k Zal morgen eens kijken of ik het bij m'n pa kan doen, zelf heb ik geen camera, alleen een webcam. Daarmee lukt het niet, met kunstlicht en een zwarte broek om m'n kruis te fotograferen. Update: Camera vergeten te lenen. Morgen nieuwe kans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Hehe, eindelijk dan, hierbij een foto van die rare lusjes aan de binnenkant van de pijpen. Iemand een idee waarvoor ze zijn? (Sorry, de kat is aan het verharen....) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Mogelijks om leger pochetjes aan te bevestigen (Molle systeem) ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2013 @wodan: Aan de binnenzijde van de pijpen? Tasjes in je kruis? Lijkt me uitermate oncomfortabel lopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 @wodan: Aan de binnenzijde van de pijpen? Tasjes in je kruis? Lijkt me uitermate oncomfortabel lopen. Inderdaad. Lijkt me dan eerder iets om een pistoolholster op z'n plek te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 @wodan: Aan de binnenzijde van de pijpen? Tasjes in je kruis? Lijkt me uitermate oncomfortabel lopen. Op die plaats natuurlijk Ik bedoelde het meer op het soort lipje, niet in dit specifieke geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2013 @wodan: Daar lijken die lipjes wel op, maar kan me er niets bij voorstellen wat je er aan vast moet maken. @dR3: Dan mis ik nog wat accessoires voor m'n broek! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.