hobbyboerin Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 vrijdag is er een puber hier jarig dus wij moeten kiezen slagroom .mokka.chocolade.aardbei dus vandaag proef draaien nou dit is mijn proef chocolade Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Ik wil ze allemaal.....krijg ineens zin in taart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2013 en dit is proef aardbei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Zal ik je naam veranderen in Abel? Krijg er ook zin in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 Ze zien er alle bij even lekker uit zou ook wel een punt lusten , met een bak koffie . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 brrrr krijg er honger van jammie jammie chocolade taart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 6 maart 2013 Delen Geplaatst: 6 maart 2013 ohhhh... ik ben precies over een half jaar min een dag jarig... voor mij?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Ben anderhalve maand geleden 20 geworden, maar heb mijn verjaardag nog niet gevierd.. ( Hint hint hint) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Nog een klein maandje .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 zullen wij bij de volgende nunspeet, een taarten contest houden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 zullen wij bij de volgende nunspeet, een taarten contest houden? Prima idee! Zal niemand erg vinden. Ik stem alleen op hartige taarten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 nog wat foto's slagroom taart mokka mokka Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Even vermelding van wat zit erin voor lekkere boden 2 taarten 8 eieren 200 gram suiker 1 zakje vanille suiker gooi dit in keuken machine en kloppen op hoogste stand *10 minuten* 200 gram ongebleekte bloem spartel dit er luchtig door heen gooi het in de blikken en stop ze in oven plus/min 180 graden vulling is Ganache 30 gram roomboter 150 gram chocolade 125 ml room slagroom kook de room breek chocolande smet boter gooi alles bij elkaar en goed roeren creme anglaise heb nodig voor boterroom te maken !/4 stokje vanille of zakje suiker 250 ml melk 250 gram suiker 150 plus 75 60 gram eidooiers 3 stuks breng melk plus 150 gram suiker aan de kook laten afkoelen klop ei los en gooi 75 gram suiker erbij gooi alles bij elkaar ei bind bij 82.5 graden aflaten koelen boterroom 1/2 liter creme angflaise 550 roomboter smelt boter meng creme angflaise erbij de boterroom op smaak brengen van je gemaakte gebak oploskoffie = mokka de rest van vulling 1 liter slagroom ijskoud opkloppen mag de pan niet uit vallen ook je slagroom kun je smaak geven ik gebruik zelf alleen natuurlijke produkten eet smakelijke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Tip voor aardbeien smaak koop aardbeien hak vlaai blik *is e nummer vrij* puree het kun door je slagroom gooien op je taart bodem smeren P>s eerst slagroom bijna stijf kloppen dan smaak de laste op kloppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 de afwerking kan beter maar ze smaken vast goed, krijgen de baggen ook wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 de afwerking kan beter maar ze smaken vast goed, krijgen de baggen ook wat? wij eten niet met onze ogen happen met ogen dicht en lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2013 de afwerking kan beter maar ze smaken vast goed, krijgen de baggen ook wat? de biggen krijgen ook .........................biggen zijn slacht rijp daar doe ik volgende week een oproep over met foto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.