Mr. Gold Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 (2-2013) Voor iemand die nooit echt ontbijt was ik vanmorgen erg optimistisch: een halve geroosterde bruine boterham met kaas en de andere helft met frambozenjam en een sauzijzen broodje. http://www.spaceboek.nl/dr-prepper/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Hahaha, erg leuk die, @Mr. Gold. Zo kan je preppers ook bekijken inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Hahaha, erg leuk die, @Mr. Gold. Zo kan je preppers ook bekijken inderdaad. Herken je jezelf, Bootje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Ik vind het een topstuk, @Mr. Gold. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Herken je jezelf, Bootje? Nauwelijks, maar dat fluor-stukje kwam me wel bekend voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Tsss, hoe ken da noe, @Heksenboot. Maar Heks, wat heb jij dan wel van die lijst in dat artikel? Want veel voedsel had je niet geprept zei je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Nice .. leuke site ;o) keep on prepping.. xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Tsss, hoe ken da noe, @Heksenboot. Maar Heks, wat heb jij dan wel van die lijst in dat artikel? Want veel voedsel had je niet geprept zei je. Water Brandstoffen Multitool/Mes/Survival E nummers (sommige zijn onnodig en/of ongezond) Griepvaccin (geldklopperij) Plunderen (hou ik serieus rekening mee) Ruilmiddelen (liever nuttige dingen/diensten) En hij vergeet natuurlijk moestuin/zelfvoorzienendheid/off-grid/groepsvorming/gezelligheid/gezond verstand/hulpvaardigheid/skills/enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 En een dikke vette banner naar preppers.nl onder het artikel!! Dat is de manier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Mooi stukje. Eindelijk eens weer iets wat ik zonder tenen krullen kan lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Hihi wat een mooie geschreven stukkie:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
proppert Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 moet je de rest van zijn euvre maar eens bekijken. tenminste, ik bladerde zo door en zie micha kat verschijnen, dat stemt weer tot nadenken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Goed stukje. Maar .... ik proef een cynisch ondertoontje, krijg de vinger er niet achter. Banner van preppers.nl is wel weer tof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.