Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke BOB?


WTSHTFIWS

Aanbevolen berichten

50 liter, je hebt ook een 35 liter en een 70 liter, volgens mij is dat een 50, maar kan ook de 35 zijn

 

Ik heb nooit beter geweten dan dat ze er alleen in 35 liter waren :confused: Althans dit type met dit Frame .Dus niet die Zweedse hangzak :D die heb je kleiner en groter kwa volume .

We gaan er morgen water inschudden ,kijken hoeveel liter werkelijk;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hej Frans,

 

Ik was € 30,- kwijt incl verzenden vanuit Engeland.

 

Ik heb zelf deze set. Is van een UT 2000 stretcher zweedse-rugtas-vernieuwd-3-.jpg.b8634045020a702b2a5d56dbcbdb2f09.jpgzweedse-rugtas-vernieuwd-4-.jpg.73bc3f17430230fdf8df8585b4d96302.jpg

 

 

Deze doe ik er allen aan wanneer ik iets zwaarders moet vervoeren. Of wanneer ik door de modder een trip af ga leggen met wat extra gewicht ( Om te Trainen ).

Is een ronde van 3,3 Km hier door de bossen.Ik vind dat prachtig om na een flinke regenbui te gaan lopen. :)De Hond ook

Klein en compacte rugzak met frame en aanpassing zit perfect tijdens zo'n tripje . Aan het frame hang ik ook wel eens een Waterdichte Amerikaanse rugzak ( Militaria4you hebben ze die )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste preppers!

 

Zojuist in het bezit van de 5.11 rush 72. Deze wil ik gebruiken als BOB.

 

Hier heb je boel accessoires voor zoals radio pouch, medical pouch, eigelijk veel verschillende soorten pouches.

 

Het is natuurlijk allemaal persoons afhankelijk maar

Is er iemand die kan zeggen; dat is een must om erbij te hebben!

 

Dank?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste preppers!

 

Zojuist in het bezit van de 5.11 rush 72. Deze wil ik gebruiken als BOB.

 

Hier heb je boel accessoires voor zoals radio pouch, medical pouch, eigelijk veel verschillende soorten pouches.

 

Het is natuurlijk allemaal persoons afhankelijk maar

Is er iemand die kan zeggen; dat is een must om erbij te hebben!

 

Dank

Het is een beetje wat je wilt natuurlijk. Ik heb zoveel mogelijk spullen in mijn tas maar de meeste essentiële zaken heb ik in drie molle tasjes. Een tasje voor de EHBO set, een voor mijn kookspullen (brander, waterfilter, 1200 calorieën eten etc) en een met een softshell en handschoentjes. Mocht ik om wat voor reden de BOB niet (meer) mee kunnen nemen dan kan ik die drie tasjes aan mijn riem hangen en alsnog een hele basic set bij me hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...