Gast Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 50 liter, je hebt ook een 35 liter en een 70 liter, volgens mij is dat een 50, maar kan ook de 35 zijn Ik heb nooit beter geweten dan dat ze er alleen in 35 liter waren Althans dit type met dit Frame .Dus niet die Zweedse hangzak die heb je kleiner en groter kwa volume . We gaan er morgen water inschudden ,kijken hoeveel liter werkelijk;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 zie de video, daar legt hij het uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Ideaal. Wat kosten die items ? Hej Frans, Ik was € 30,- kwijt incl verzenden vanuit Engeland. http://www.ebay.nl/itm/PADDED-SHOULDER-WAIST-STRAPS-BELTS-ALICE-PACK-FRAME-US-ARMY-LC1-LC-1-/281442368599 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 zie de video, daar legt hij het uit Ik had de video bekeken. Bedankt voor linkje naar:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Hej Frans, Ik was € 30,- kwijt incl verzenden vanuit Engeland. Ik heb zelf deze set. Is van een UT 2000 stretcher Deze doe ik er allen aan wanneer ik iets zwaarders moet vervoeren. Of wanneer ik door de modder een trip af ga leggen met wat extra gewicht ( Om te Trainen ). Is een ronde van 3,3 Km hier door de bossen.Ik vind dat prachtig om na een flinke regenbui te gaan lopen. :)De Hond ook Klein en compacte rugzak met frame en aanpassing zit perfect tijdens zo'n tripje . Aan het frame hang ik ook wel eens een Waterdichte Amerikaanse rugzak ( Militaria4you hebben ze die ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 27 januari 2015 Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Sowhey .... dat ziet er ook goed uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snicky Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Beste preppers! Zojuist in het bezit van de 5.11 rush 72. Deze wil ik gebruiken als BOB. Hier heb je boel accessoires voor zoals radio pouch, medical pouch, eigelijk veel verschillende soorten pouches. Het is natuurlijk allemaal persoons afhankelijk maar Is er iemand die kan zeggen; dat is een must om erbij te hebben! Dank? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Beste preppers! Zojuist in het bezit van de 5.11 rush 72. Deze wil ik gebruiken als BOB. Hier heb je boel accessoires voor zoals radio pouch, medical pouch, eigelijk veel verschillende soorten pouches. Het is natuurlijk allemaal persoons afhankelijk maar Is er iemand die kan zeggen; dat is een must om erbij te hebben! Dank Het is een beetje wat je wilt natuurlijk. Ik heb zoveel mogelijk spullen in mijn tas maar de meeste essentiële zaken heb ik in drie molle tasjes. Een tasje voor de EHBO set, een voor mijn kookspullen (brander, waterfilter, 1200 calorieën eten etc) en een met een softshell en handschoentjes. Mocht ik om wat voor reden de BOB niet (meer) mee kunnen nemen dan kan ik die drie tasjes aan mijn riem hangen en alsnog een hele basic set bij me hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Het zijn wel echt hele mooie tassen die zweedse hè, misschien ook maar eens naar kijken, misschien dat ik hem ergens voor weinig geld op de kop kan tikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 Een Lowe Alpine Sting of Strike die in goede staat is. Goede kwaliteit en ruim genoeg (ook gunstige prijs). Maar veel succes verder met een BOB zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.