Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beoordelen van mensen, lichaamstaal en gezichts uitdrukkingen lezen.


Annelies078

Aanbevolen berichten

Als je tegen mij speelt zijn we wel binnen een paar uur klaar hoor, hahahahahaaha

Ach, was zomaar een geintje, misschien wellicht een keertje 's avonds ? We zien wel :cool:

 

Neem je pet en je zonnebril mee !

 

Pet heb ik wel vaker op, zonnebril vind ik niet nuttig bij het pokeren. Je ziet het veel, maar door zo'n zonnebril zie je zelf net wat minder goed, in toch al vaak niet al te best verlichtte omgevingen. :)

 

'k Smijt wel een pokersetje achterin de auto, help me nog even herinneren dan. Mocht het een saaie bende worden, dan hebben wij nog een alternatief! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Pet heb ik wel vaker op, zonnebril vind ik niet nuttig bij het pokeren. Je ziet het veel, maar door zo'n zonnebril zie je zelf net wat minder goed, in toch al vaak niet al te best verlichtte omgevingen. :)

 

'k Smijt wel een pokersetje achterin de auto, help me nog even herinneren dan. Mocht het een saaie bende worden, dan hebben wij nog een alternatief! ;)

 

Ja, strak plan, er zijn er vast wel meer die dat kunnen, Charlie in ieder geval, die verplichten we dan wel om mee te doen, o, trouwens mijn dochter speelt 't ook (ja, met allemaal grote broers he :rolleyes:), en die speelt best aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je kan zien dat iemand lieg, dan is die er gewoon niet goed in.die algemen regels werken zelden, mensen zijn te uniek om op die manier te doorgronden. trouwens vaak genoeg liegen mensen over iets heel anders dan je denk. bij politie onderzoek lig meer dan 25 % over hun alibi.en nee ze zijn dan niet de dader, vaak zijn ze gewoon een uurtje eerder na huis gegaan van hun werk, of ze aat in een andere plek ,of sliepen in hun auto,kortom heel veel onzin verhallen die niks te makken hebben met het onderzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones: Klopt helemaal, ieder mens is uniek, met ieder zijn eigen eigenaardigheden. Daarom schreef ik een vorige post dit:

 

Kom je er heel snel achter, dat simpele tips meestal niet werken, ieder mens reageert verschillend, ook al zijn er overeenkomsten.

Door te pokeren, leer je, hoe je mensen sneller kunt inschatten. Je wordt bewust van tics en gewoontes en des te langer je pokert, hoe sneller je die oppikt.

 

Naar mijn mening kan het dus helpen om sneller mensen in te schatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones: Klopt helemaal, ieder mens is uniek, met ieder zijn eigen eigenaardigheden. Daarom schreef ik een vorige post dit:

 

 

 

Naar mijn mening kan het dus helpen om sneller mensen in te schatten.

 

is dit een uitnodering om bij jouw in bushbush te komen pokeren , zo dat jij erna met de winst flink kan hamsteren( lees de dsm v )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...