Black Back Pack Man Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Op dit moment zijn ze bezig met de opnames van het derde seizoen van Dual Survival, in het nieuwe seizoen zal Dave Canterbury niet meer van de partij zijn, Cody Lundin wel Ikzelf vind het een leuk programma, vooral de kleurrijke Cody Lundin vind ik een boeiend persoon. Discovery Channel is weer bezig met uitzenden van herhalingen, maandag tot en met vrijdag om 20:00. Heb inmiddels alle afleveringen meerdere malen gezien (staan ook op youtube), ik kan er geen genoeg van krijgen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Het beste survival programma is toch wel gewoon Dave Canterbury zijn youtube channel hoor. Hij heeft ondertussen al meer dan 500 filmpjes over survival en over leven van en in de natuur, maar ook vooral met de natuurlijk. Leven in een yurt, leven met de kano, in een hut, alles over trappen, boogschieten, vuur maken,... en noem maar op. 100 miljoen keer beter als alle discovery channel programma's bij elkaar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Cody zou een nieuwe partner krijgen, is daar al iets over bekend? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Het beste survival programma is toch wel gewoon Dave Canterbury zijn youtube channel hoor. Hij heeft ondertussen al meer dan 500 filmpjes over survival en over leven van en in de natuur, maar ook vooral met de natuurlijk. Leven in een yurt, leven met de kano, in een hut, alles over trappen, boogschieten, vuur maken,... en noem maar op. 100 miljoen keer beter als alle discovery channel programma's bij elkaar! Ray Mears is ook een aanrader hoor! Vooral de filmpjes over eten uit de natuur en aboriginal Britain zijn top. Ray is ook geen discovery, maar bbc! [video=youtube;fSvs8-ke8yY] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ray Mears is ook een aanrader hoor! Vooral de filmpjes over eten uit de natuur en aboriginal Britain zijn top. Ray is ook geen discovery, maar bbc! [video=youtube;fSvs8-ke8yY] Ja Ray Mears vind ik ook interessant, maar stelt het overleven veel te romantisch en te simpel voor naar mijn mening. Maar wel leuk dat zijn programma's gebaseerd zijn op een waar gebeurd verhaal. En de manier waarop hij hout kan bewerken => RESPECT! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ray heeft een andere insteek dan Dave en Cody. Allemaal wel aardig om te zien. maar toch liever Dave en Cody. Wie gaat Dave vervangen? (anders geen dual...) (en de andere survivors uit Man, woman, wild, Survivorman, en die ene adhd-survivor... naam kwijt) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Cody zou een nieuwe partner krijgen, is daar al iets over bekend? Op 1 januari is de première als ik het goed heb. En de vervanger van Dave is ook weer een ex militair, Joseph Teti. http://www.foxnews.com/entertainment/2012/11/30/exclusive-dual-survival-names-joseph-teti-its-new-military-survival-pro/ Een top show is dit ! Groeten, S.T.A.L.K.E.R. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 tnx @S.T.A.L.K.E.R. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Op 1 januari is de première als ik het goed heb. En de vervanger van Dave is ook weer een ex militair, Joseph Teti. http://www.foxnews.com/entertainment/2012/11/30/exclusive-dual-survival-names-joseph-teti-its-new-military-survival-pro/ Een top show is dit ! Zeker, maar moet wel op de jijbuis... Dank voor de info! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2012 Het beste survival programma is toch wel gewoon Dave Canterbury zijn youtube channel hoor. Hij heeft ondertussen al meer dan 500 filmpjes over survival en over leven van en in de natuur, maar ook vooral met de natuurlijk. Leven in een yurt, leven met de kano, in een hut, alles over trappen, boogschieten, vuur maken,... en noem maar op. 100 miljoen keer beter als alle discovery channel programma's bij elkaar! Klopt, het Youtube kanaal van Canterbury (Pathfinder School) had ik een tijdje geleden ook gevonden. Het is natuurlijk niet echt een survivalprogramma waar verschillende scenario's worden opgezet, maar het is zeer informatief en boeiend om te zien. Absolute aanrader. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2012 Op 1 januari is de première als ik het goed heb. En de vervanger van Dave is ook weer een ex militair, Joseph Teti. http://www.foxnews.com/entertainment/2012/11/30/exclusive-dual-survival-names-joseph-teti-its-new-military-survival-pro/ Dank voor de link, ik wist niet wie de vervanger was van Canterbury. Hoop dat de chemie goed is tussen Lundin en deze nieuwe meneer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 . Het is natuurlijk niet echt een survivalprogramma waar verschillende scenario's worden opgezet Klopt idd het is veel realistischer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Net even wat meer info opgezocht over Cody's nieuwe sidekick Joseph Teti, Cody Lundin's blog http://www.codylundin.com/wordpress/official-joseph-teti-is-new-partner-on-dual-survival-3/ Teti heeft ook een eigen website: http://josephteti.com/ Op Youtube heb ik niets kunnen vinden over deze man, ben toch wel erg nieuwsgierig. Discovery Channel zend 1 januari 2013 een special uit over het nieuwe seizoen van Dual Survival. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Zie ook Les Stroud, om wat van te leren. http://www.youtube.com/watch?v=fCzVo6kgsTk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 De nieuwe partner van Cody, joseph teti. http://www.youtube.com/watch?v=xJJZ8FmKF5M http://www.youtube.com/watch?v=hGOvAmkD_vI http://www.youtube.com/watch?v=ReC4sNf841Y Groeten S.T.A.L.K.E.R. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Dank! En wanneer is de eerste uitzending van dit seizoen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 http://www.youtube.com/watch?v=UCJFpwb2Opc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 14 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Vanmiddag heb ik inmiddels aflevering 7 van seizoen 3 gezien, alle afleveringen van het nieuwe seizoen zijn te vinden op fullseries.net. Als je op Google de zoekterm 'Dual Survival season 3 episode 7' (bv) intikt kom je ze vanzelf tegen, gratis en voor niets. Het verbaast me dat Discovery Channel Nederland nog niet begonnen is met het uitzenden van seizoen 3, gelukkig hebben we internet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Heads up preppers, vanavond begint op Discovery Channel om 21:00 uur het nieuwe seizoen van Dual Survival. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Ja Ray Mears vind ik ook interessant, maar stelt het overleven veel te romantisch en te simpel voor naar mijn mening. Maar wel leuk dat zijn programma's gebaseerd zijn op een waar gebeurd verhaal. En de manier waarop hij hout kan bewerken => RESPECT! ray mears is meer gericht op het overleveren van oude methodes en voorbereiding 1 ding moet je hem nageven hoe hij dingen uitlegt kan iedereen er wat mee geen 100 flashy ik drink mn pis grappen maar gewoon een paar duidelijke how to's per aflevering en hij luistert lekker weg ipv het schreeuwen van Ben Gegrild Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Ray Mears heb ik nooit echt gevolgd, af en toe wel even blijven hangen tijdens het zappen, ikzelf vind hem een beetje traag en slaapverwekkend. In tegenstelling tot Bear Grylls die een agressieve en snellere benadering heeft tot survival, hij neemt ook grotere/gevaarlijke risico's waardoor het leuk is om naar te kijken. Maar goed, Dual Survival seizoen 3 gaat zo beginnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 In tegenstelling tot Bear Grylls die een agressieve en snellere benadering heeft tot survival, hij neemt ook grotere/gevaarlijke risico's waardoor het leuk is om naar te kijken. Uiteraard weet iedereen dat televisie staged is, maar Bear Grylls is wel erg nep als je het mij vraagt. Ik heb seizoen 3 van dual survival inmiddels gezien, vond het een beetje tegenvallen. Met name de eerste paar episodes vond ik het gekibbel tussen de beide personen storend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Moet je eens een making off bekijken van een aflevering van Bear Grylls, de dam leek er rustig bij gisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Bij mijn kids is Bear de held. Mijn dochter van 10 is altijd verbaasd waarom haar vriendinnen het niet leuk vinden om mee te kijken. In de series van de European Outdoor Film Tour kun je ook survival pareltjes vinden Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Ik heb ook al het derde seizoen volledig gezien, vind het gekibbel onderling wel interessant om te zien, Cody en Joe komen van twee verschillende werelden met een andere kijk op overleven. Dat is het format van de Dual Survival reeks, kan niet echt zeggen dat ik dit seizoen beter of slechter vind dan de twee voorgaande seizoenen met Dave Canterbury. Wat me wel is opgevallen is dat Discovery Channel niet begonnen is bij de eerste aflevering, opzich is dat niet zo heel erg omdat alle afleveringen los staan van elkaar. Maar vanaf de eerste aflevering kun je zien dat Cody en Joe nog naar elkaar toe moeten groeien, Discovery gooit deze continuïteit door te beginnen met aflevering 6 ("Twin Peaks") nu een beetje overhoop. De eerste aflevering heet "Mars on Earth" en is opgenomen in de Chileense Atacana woestijn. Wat ook minder is is dat op NGC om 21:00 uur Doomsday Preppers begint, das niet zo'n ramp want dat word om 23:00 uur herhaald en is morgen ook nog te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.