NightOwl Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Bommelerwaard 5 jaar na de stroomstoring Dit kleine item van TV Gelderland wou ik jullie even meegeven. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Tekenend voor de massa? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Tekenend voor de massa? Tsja, waarom zou je je in hemelsnaam voorbereiden op een ramp? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Schaapjes, beeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Tsja, waarom zou je je in hemelsnaam voorbereiden op een ramp? Erger nog: waarom zou een ramp je twee keer overkomen, dat kan toch niet? Ongelofelijk toch?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Het was toch even een leuke oefening, en we hebben het allemaal overleefd, ach dit is geen ramp, of zijn dit allemaal preppers die allemaal gewoon hun mond dicht houden.. (je weet het niet..) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 neuh, ik heb niets extra's in huis. Ik ben goed voorbereid. Wha! Dank voor het delen @NightOwl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Het verhaal van de ezel en de steen gaat niet overal op blijkbaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Het was toch even een leuke oefening, en we hebben het allemaal overleefd, ach dit is geen ramp, of zijn dit allemaal preppers die allemaal gewoon hun mond dicht houden.. (je weet het niet..) Hahaha ja daar moest ik ook even aan denken "nee hoor wij hebben niets in huis" "slaat snel voordeur dicht voordat de rollen wc-papier op straat rollen". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
randstadsurvivor Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Ik zou ook niet zeggen . Ik ben er klaar voor kom maar ff binnen kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Jeetje 5 jaar geleden alweer:eek: Ik weet nog goed dat ik toen bij een vriendin was en dat die echt niks in huis had. En sinsdien.......nog steeds niks,geen kaarsen of wat extra eten helemaal niks want zoiets kan geen tweede keer gebeuren zei ze. soms....grrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 de meesten hebben zich wel warm gehouden, 9 maanden later babyboom hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Af en toe gebeurd het eens... Daar ga ik geen noodpakket voor aanschaffen... En dan ff later.. IK BEN GOED VOORBEREID.. Hoe kan dit toch? Dit is toch ongelofelijk!!! En dan zeggen ze dat IK een zieke geest heb!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.