joepen Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 kijk we gaan op 21 december naar duitsland.en dan we zijn daar, wat is slim om mee te nemen just in case of gaag antwoord gr joepen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Je bob en je mayakalender. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Ja, de BOB (S) en wintersuitrusting voor auto, of personen. Maar ligt er aan waar je heen gaat, denk naar de sneeuw? Mer Bus of auto, vliegtuig of trein? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GeTi Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Hallo Joepen, Warne kleding dekens sokken truien kaarsen en ga zo maar door,( land kaart) Zorg dat je rustig rijdt en geniet van je vakantie. Groet Rustbrenger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
retgals Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 sneeuwkettingen zal je net zien vergeet je die. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GeTi Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Ja die zijn maar een paar euro,s.. En vergeet je kompas niet. je weet maar nooit. Groet Rust Brenger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Naast je Bug Out Bag, ook je Every Day Carry. Voor het geval je niet de hele tijd met je BOB wilt rondsjouwen. In elk geval: waterfilter/lifestraw, energierepen, zakmes, firesteel, regenkleding, telefoon, warme kleding, kompas, cash geld om de trein naar huis te kunnen nemen...en kijk verder even in de draadjes van BOB/EDC. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deruiterwa Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Hoi Joepen Als ik jou was zou ik de 19e of de 20e gaan als dat mogelijk is. Je weet nooit wanneer er wat gebeurt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Joepen, ik zou bij elke trip nadenken over wat je nodig kun hebben als je strand. In de BOB en GHB onderwerpen is daar al veel over geschreven. Het is sterk afhankelijk van de goepssamenstelling. En of je nu de 19de, 21ste of 23ste gaat, in alle gevallen ga je kerst in duitsland vieren:D en dat is gewoon leuk. En de gouden tip voor een geslaagde vakantie: Leg je kleren klaar en je geld, halveer nu de stapel kleren en verdubbel de stapel geld. Vakantie geslaagd:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 ik zou beginnen met winterbanden, die zijn verplicht en ik zou daar bij een supermarkt stoppen en een SHITLOAD aan alleen water toevoegen maaltijden halen, die kosten daar geen drol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 loop je auto even na het een en ander is verplicht in duitsland om ten alle tijde bij je te hebben. en inderdaad winterbanden zijn verplicht in duitsland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 klopt je moet hesjes hebben voor iedere inzittende, een verbandtrommel, gevaren driehoek (of zon oranje knipperlicht) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
randstadsurvivor Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Misschien heb je hier wat aan staat iig wat je verplicht bij je moet hebben geld van een boete kun je beter houden voor preps http://pechverhelping.com/wp-content/uploads/2012/07/A5_veilig_V41.pdf Veel plezier R.S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Landkaart van de omgeving plus je GHB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Ik zou berg bier,pretzels en worst meenemen, kun je de plaatselijke bevolking omkopen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.