Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Zit nog steeds te kijken. Ook drukker op de site dan een normale zaterdag. Nu aantal Doomsday preppers uitzendingen achter elkaar op,"prime time" hoe kan je dan nu tegelijk hier zitten. Boeit het niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 zit zelf te wachten op10 ways to end the world om 21.00 uur, en doomsday preppers allemaal al gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 hoe kan je dan nu tegelijk hier zitten. Boeit het niet? Reclame :-) En het zijn ook allemaal herhalingen van de afgelopen maanden. Daarnaast een gewoonte om met iPad op schoot ook naar de tv te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Wel jammer dat ik al die afleveringen al tig keer gezien heb, had op wat specialers gehoopt! Die doomsday preppers gaan (uiteraard, het is tv) imho vaak veel te ver, sommigen zijn gewoon echt 't spoor bijster, maar toch interessant om te zien! Valt me ook op dat zoveel van die lui het idee hebben dat het ingraven van een zeecontainer een slim idee is, terwijl dat op z'n zachtst gezegd "een beetje dom" is tenzij je 't dak en de wanden flink versterkt. Het frame mag dan wel heel sterk zijn, de wanden en 't dak enzo zijn dat helemaal niet. Ben benieuwd hoeveel nieuwe leden dit doomsday weekend oplevert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Begrijp alleen niet wat me al eerder opviel is dat de personen in dat programma zich op 1 specifieke gebeurtenis voorbereiden en niet op meerdere dingen die kunnen gebeuren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Ben benieuwd hoeveel nieuwe leden dit doomsday weekend oplevert 3 weken geleden waren het er in ieder geval nog geen 1200 zoals nu, dus het gaat rap omhoog. En @Mr. Gold dat is redelijk multimedia zullen we maar zeggen ;-) Ik heb geen van beide waar jij nu op zit te kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 3 weken geleden waren het er in ieder geval nog geen 1200 zoals nu, dus het gaat rap omhoog. En @Mr. Gold dat is redelijk multimedia zullen we maar zeggen ;-) Ik heb geen van beide waar jij nu op zit te kijken Ik gokte dat dit aankomend weekend ons 100 nieuwe leden zou opleveren. Teller staat nu op 9. Zondag is altijd bij uitstek een nieuwe leden dag en we hebben nog ruim 30 uur aan Doomsday op tv dus heb nog hoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Heb 'm ook een poosje aan gehad. Die "evacuate earth" was een leuke... Hou je het nog vol @Mr. Gold? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2012 ... Hou je het nog vol @Mr. Gold? Zitten best een paar pareltjes tussen zoals nu. En vind die Maya docu's ook bijster interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Die massale dierensterfte? Ja, die is boeiend. Helaas moet ik voor de clou de deur uit dus zal het eind later nog even moeten oppakken. Veel plezier1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 ZONDAG, 16 DECEMBER 2012 11:00 Evacuate Earth Dat was echt een goeie docu dat. Vanavond kijk ik: Preppers UK: Surviving Armageddon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 hehe, nou mensen, ik hoor dus net dat de wereld niet vergaat op 21 december. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 hehe, nou mensen, ik hoor dus net dat de wereld niet vergaat op 21 december. Fijn nieuws, maarre was het niet een soort amerikaanse documentaire ? Ik vond m nogal nieuwsjagerig, terwijl er helemaal geen nieuwe feiten boven kwamen, alleen dat ze een kalenderstukje (zou op een muur staan, maar ik zag niets) gevonden hadden dat voorbij 2012 liep. Nu hoop ik toch al dat dat zo is, en dat die kalender alleen maar een nieuw begin van een cyclus aangeeft. Er is al zoveel over gezegd en geschreven, we zullen t wel zien........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Bijna de halve dag aan de buis gekluisterd gezeten, jammer van de herhalingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Fijn nieuws, maarre was het niet een soort amerikaanse documentaire ? Ik vond m nogal nieuwsjagerig, terwijl er helemaal geen nieuwe feiten boven kwamen, alleen dat ze een kalenderstukje (zou op een muur staan, maar ik zag niets) gevonden hadden dat voorbij 2012 liep. Nu hoop ik toch al dat dat zo is, en dat die kalender alleen maar een nieuw begin van een cyclus aangeeft. Er is al zoveel over gezegd en geschreven, we zullen t wel zien........ Zoiets was dat ook, wat ik begreep dat op 21 december een nieuwe cyclus begint. We moeten het afwachten. nog eenpaar dagen:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.