sanderd Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Hallo beste leden! Mijn naam is Sander Denayer en ik studeer journalistiek aan de Erasmushogeschool Brussel. Via deze weg wil ik in contact komen met enkele preppers, de reportages van Doomsday Preppers spreken me enorm aan. Zelf zou ik hier mijn afstudeerproject van willen maken. Mensen die bereid zijn om voor de camera te getuigen over wat er allemaal komt bij kijken mogen mij altijd mailen op sander.denayer1@student.ehb.be Anonimiteit en discretie kan natuurlijk over gepraat worden, als je anoniem in beeld wil komen of over bepaalde dingen niet wil praten kan dus allemaal. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Toestemming gevraagd om dit te posten? Zie sticky forumpost bij media aanvraag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Ons Sanderke heeft een vlotte levensstijl! Dj'en, festivals, zon zee zand zuipen zigaretten undzoweiter. Maar zijn CV lijkt er op te duiden dat hij zijn werk serieus neemt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Toestemming gevraagd om dit te posten? Zie sticky forumpost bij media aanvraag. Zou er niet een tabje Media bovenaan het forum kunnen komen die doorlinkt naar dat bericht? Dan valt het beter op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Het staat wel boven aan (sticky) en in rood en met de titel dit eerst lezen. Als mensen niet de moeite willen nemen of iets willen voorbereiden dan moeten we overstappen op plan B ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...