sanderd Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Hallo beste leden! Mijn naam is Sander Denayer en ik studeer journalistiek aan de Erasmushogeschool Brussel. Via deze weg wil ik in contact komen met enkele preppers, de reportages van Doomsday Preppers spreken me enorm aan. Zelf zou ik hier mijn afstudeerproject van willen maken. Mensen die bereid zijn om voor de camera te getuigen over wat er allemaal komt bij kijken mogen mij altijd mailen op sander.denayer1@student.ehb.be Anonimiteit en discretie kan natuurlijk over gepraat worden, als je anoniem in beeld wil komen of over bepaalde dingen niet wil praten kan dus allemaal. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Toestemming gevraagd om dit te posten? Zie sticky forumpost bij media aanvraag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Ons Sanderke heeft een vlotte levensstijl! Dj'en, festivals, zon zee zand zuipen zigaretten undzoweiter. Maar zijn CV lijkt er op te duiden dat hij zijn werk serieus neemt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Toestemming gevraagd om dit te posten? Zie sticky forumpost bij media aanvraag. Zou er niet een tabje Media bovenaan het forum kunnen komen die doorlinkt naar dat bericht? Dan valt het beter op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Het staat wel boven aan (sticky) en in rood en met de titel dit eerst lezen. Als mensen niet de moeite willen nemen of iets willen voorbereiden dan moeten we overstappen op plan B ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
borg2 Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Ik zou eerst een advocaat raadplegen vooraleer hieraan mee te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sanderd Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Mijn excuses, ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen aan de admins voor deze post Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Koffie, elke dag twee literkes dan gaan de oogjes open en de hersenen functioneren.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Sander heeft netjes zijn excuses aangeboden en we laten zijn post staan. Succes met het vinden van Preppers, we hebben ook diverse Belgische preppers hier, misschien willen die. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Het staat wel boven aan (sticky) en in rood en met de titel dit eerst lezen. Als mensen niet de moeite willen nemen of iets willen voorbereiden dan moeten we overstappen op plan B ;-) Op preppers.nl is het misschien ook verstandig om een pagina voor de media te maken, de meeste bedrijven hebben een aparte pagina met persberichten en gegevens van woordvoerders. Voor de mensen die via google direct op het forum komen zou die sticky duidelijk genoeg moeten zijn. Hoe kan het dat iemand daar overheen kijkt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Op preppers.nl is het misschien ook verstandig om een pagina voor de media te maken, de meeste bedrijven hebben een aparte pagina met persberichten en gegevens van woordvoerders. Voor de mensen die via google direct op het forum komen zou die sticky duidelijk genoeg moeten zijn. Hoe kan het dat iemand daar overheen kijkt? Dank @dR3 we nemen dit mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Op preppers.nl is het misschien ook verstandig om een pagina voor de media te maken, de meeste bedrijven hebben een aparte pagina met persberichten en gegevens van woordvoerders. Voor de mensen die via google direct op het forum komen zou die sticky duidelijk genoeg moeten zijn. Hoe kan het dat iemand daar overheen kijkt? Die is er, heb hem tekstueel nog wel ietsje duidelijker gemaakt: http://preppers.nl/over-ons/preppers-in-de-media/ Aangezien we vaak genoeg wel keurig mail of een ingevuld contactformulier krijgen, mogen we er vanuit gaan dat een ieder die via de normale weg contact met ons wil opnemen, eenvoudig genoeg kan vinden hoe dat kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Die is er, heb hem tekstueel nog wel ietsje duidelijker gemaakt: http://preppers.nl/over-ons/preppers-in-de-media/ Aangezien we vaak genoeg wel keurig mail of een ingevuld contactformulier krijgen, mogen we er vanuit gaan dat een ieder die via de normale weg contact met ons wil opnemen, eenvoudig genoeg kan vinden hoe dat kan. Ah nu zie ik het, ik keek daar dus overheen. De omschrijving 'Preppers in de media' dekt de lading niet volledig, maargoed: in dat geval zou ik klikken op contact en dat formulier invullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.