tim! Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 wat voor voedsel hebben jullie in je BOB zitten en voor hoeveel dagen? ik zat zelf te denken aan us MRE s maar dit kan best makkelijker misschien hebben jullie wat goeie tips voor me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Ikzelf ben nogal weg van proteinerepen en evergreen. Tis dan wel belangrijk dat je voldoende kunt drinken. Die zgn surival maaltijden en/of repen vind ik persoonlijk niet te eten, das net stopverf met een beter smaakje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Een energy bar, snickers, zak noten, pasta met vulling, noedels en cupasoup. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Lichtgewicht spul, veel suikers, noten, chocolade, energie repen, vitamines, enz. Als het voor meer dan een week is moet het ook echt voedsel zijn, dus denk dan aan gevriesdroogde maaltijden. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Ik had onder andere aardappelpuree, zak soep en blikje soepballetjes, wat tussendoortjes, high energy koekjes, wat vriesdroog maaltijden, noodles, KOFFIE!, bifi worstjes, van die lupack burgers etc etc. Ik probeerde wel 'echte' maaltijden te maken 1 keer per dag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 ei,melk,suiker,roomboter,gist,meel,bloem,pastabloem,bakpoeder,zeezout,kruiden,100 kilo varkensvlees,30 kilo rund,chocolade,rijst,soepgroente,macaroni, tomaten puree,tomatensap,perziken in blik,ananas in blik,aardbeien vlaai in blik,koffie bonen/filter,thee,groente in pot,aardappelen ,pindaolie Groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Respect jolanda, jij bent enorm sterk, ik zou al afhaken bij de honderd kilo varkens vlees in mijn BOB. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Respect jolanda, jij bent enorm sterk, ik zou al afhaken bij de honderd kilo varkens vlees in mijn BOB. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk bob is toch huis ........... of diepvriezer groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 bug out Bag en niet bug out location maar misschien is jouw Bob thuis . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 bug out Bag en niet bug out location maar misschien is jouw Bob thuis . Dan heb ik geen Bob groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 31 augustus 2012 Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 ei,melk,suiker,roomboter,gist,meel,bloem,pastabloem,bakpoeder,zeezout,kruiden,100 kilo varkensvlees,30 kilo rund,chocolade,rijst,soepgroente,macaroni, tomaten puree,tomatensap,perziken in blik,ananas in blik,aardbeien vlaai in blik,koffie bonen/filter,thee,groente in pot,aardappelen ,pindaolie Groet jolanda Ik kreeg al gelijk zo'n idee: hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.