Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat voor voedsel hebben jullie in je BOB zitten en voor hoeveel dagen? ik zat zelf te denken aan us MRE s maar dit kan best makkelijker misschien hebben jullie wat goeie tips voor me.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Ikzelf ben nogal weg van proteinerepen en evergreen. Tis dan wel belangrijk dat je voldoende kunt drinken. Die zgn surival maaltijden en/of repen vind ik persoonlijk niet te eten, das net stopverf met een beter smaakje.

Geplaatst:

Lichtgewicht spul, veel suikers, noten, chocolade, energie repen, vitamines, enz.

Als het voor meer dan een week is moet het ook echt voedsel zijn, dus denk dan aan gevriesdroogde maaltijden.

Grt

Kans

Geplaatst:

Ik had onder andere aardappelpuree, zak soep en blikje soepballetjes, wat tussendoortjes, high energy koekjes, wat vriesdroog maaltijden, noodles, KOFFIE!, bifi worstjes, van die lupack burgers etc etc. Ik probeerde wel 'echte' maaltijden te maken 1 keer per dag

Geplaatst:

ei,melk,suiker,roomboter,gist,meel,bloem,pastabloem,bakpoeder,zeezout,kruiden,100 kilo varkensvlees,30 kilo rund,chocolade,rijst,soepgroente,macaroni, tomaten puree,tomatensap,perziken in blik,ananas in blik,aardbeien vlaai in blik,koffie bonen/filter,thee,groente in pot,aardappelen ,pindaolie

Groet jolanda

Geplaatst:
Respect jolanda, jij bent enorm sterk, ik zou al afhaken bij de honderd kilo varkens vlees in mijn BOB.:p

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bob is toch huis ...........:confused:

of diepvriezer

groet jolanda

Geplaatst:
bug out Bag en niet bug out location

maar misschien is jouw Bob thuis ;).

Dan heb ik geen Bob ;)

groet jolanda

Geplaatst:
ei,melk,suiker,roomboter,gist,meel,bloem,pastabloem,bakpoeder,zeezout,kruiden,100 kilo varkensvlees,30 kilo rund,chocolade,rijst,soepgroente,macaroni, tomaten puree,tomatensap,perziken in blik,ananas in blik,aardbeien vlaai in blik,koffie bonen/filter,thee,groente in pot,aardappelen ,pindaolie

Groet jolanda

Ik kreeg al gelijk zo'n idee: de-rijdende-winkel-VH.jpg.1996e627cbc657d3efa0b48dfb481c7b.jpg

hahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...