backschless Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ben erbij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik ook, heb er zin in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 tel mij in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Vantazzy ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 yep me toooooooooo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Ik zal er ook zijn , wel onder voorbehoud, omdat ik het rooster van mijn vrouw niet weet, en vrije weekeinden zijn heilig voor haar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 ik ben er ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ja sorry, door je laatste bericht van vandaag zag ik deze pas! Zijn ook zoveel berichten om te lezen hier, druk druk druk... Maar eh, ik zal maar zeggen dat ik er zal zijn (onder voorbehoud; als ik migraine heb net op die dag dan kom ik niet natuurlijk) De exacte tijd, was die al bekend? Rond half 12/half 1? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simmetje13 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 Als we vervoer kunnen regelen zijn wij erbij, dat zijn dus 6 personen. Laat ik snel even weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Ik was wel zeker van plan te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Ik kan dit toch niet zomaar gaan missen. Heb het iets te druk, maar ga toch proberen te komen. Zal op het laatste moment bevestigen of afmelden, kan door omstandigheden nu geen uitsluitsel geven. Kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Heb net te horen gekregen dat de vrouw 24 uurs dienst heeft in het ziekenhuis dus kan niet weg thuis. Jammer genoeg kan ik er dit keer niet bij zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 17 januari 2013 Delen Geplaatst: 17 januari 2013 ik kan niet echt mijn vervoer is geschrapt dus ik kan jammer genoeg wat is jammer vind Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 ik helaas nog een afmelder, balen..... Kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ik ben nog steeds voornemens te komen. Het gaat toch nog wel door? Al wordt de opkomst snel geteld niet heel groot? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Momenteel sneeuwt het al hier in Oudenbosch. Met de voorspellingen voor de res van de dag heb ik besloten me met mijn nieuwe voorraad brandhout op te sluiten in mijn yurt. Voor de bikkels die wel gaan, veel plezier. Ik hoop er een volgende keer wel bij te kunnen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten