frank1964 Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Enige tijd geleden heb ik een aantal mensen laten weten dat we een meeting aan het plannen zijn. Het voorstel is nu om in het weekend van 14, 15, 16 december iets te plannen. De lokatie is het vliegtuigmuseum in Soesterberg. Graag hoor ik van jullie terug welke datum het beste schikt. Ik zal dan proberen alles bij elkaar te krijgen. Hoop dat jullie snel reageren, dan kan ik snel aan de gang. groet, Frank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik ben van de partij Frank! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 op zaterdag is die trouwens wel dicht volgens mij... luchtvaartmuseum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepzel Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Heb wel interesse, maar voor 1 dag, niet voor meer. (beesten te verzorgen). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Ik denk de 16de. Ga even uitzoeken hoe ik zit me vrije dagen en wanneer het beste uitkomt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Voor mij komt de 16e het beste uit. Is het oke als ik mijn vriendin meeneem? (is bekend met preppen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 natuurlijk is het goed wanneer je vriendin mee komt, zeker wanneer het ook haar interesse heeft! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Gezien de reacties tot nu toe, kies ik ervoor om 16 december als datum te prikken. het museum is open om 12:00 Ik stel voor dat we rond 13:00 daar afspreken. Ikzelf zal er kort voor die tijd zijn. enkele van jullie ken ik al, en kennen mij. Ik zal in de kantine zitten en heb ter herkenning mijn SAS boek op tafel liggen. Als de kans zich voordoet daar, zit ik in een hoek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 En meteen de eerste afzegging. Sorry, mijn vrouw heeft op die datum een verjaardagsfeest geregeld voor haar moeders 70ste verjaardag. En ik had nog niet met mijn vrouw overlegd/gezegd dat ik deze datum wat heb. Ik hoop dat er ander is die mijn plekje overwilt nemen. Sorry Frank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Frank, je pm inbox zit vol! Ik beloof niets maar dit klinkt goed, met de fiets ben ik er sneller dan via het OV dus vervoer is geen spelbreker voor mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 John, soms gaan andere zaken voor. Een volgende meeting komt er vast wel! grt Frank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Hoi allen, ik ben nieuw op het forum en heb me vandaag bij jullie aangemeld. Onwijs leuk voorstel, helaas is de datum voor mij niet haalbaar. Misschien een keer in het nieuwe jaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Altijd mogelijk Adrie, je bent welkom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Hoi provinciegenoten, het lijkt me super om jullie een keer te ontmoeten, maar voor mij zou dat ook helaas pas ergens volgend jaar worden en niet de 16e. Dus ik hou me aanbevolen voor een bijeenkomst in 2013. Veel plezier op de 16e, hoor graag hoe het geweest is. Groetjes, Richa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Richa, ook jij van harte welkom. Wanneer er iets komt in 2013 ben je van harte welkom. grt Frank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Dus aanstaande zondag he? Gaat het nog gewoon door? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ik ben er in ieder geval a.s. zondag. Uit veiligheidsoverwegingen (of was het nu omdat er een prachtig bos achter het museum ligt) kom ik via het bos aangelopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ik zou wel willen maar ik ben bezet waar ik niet onderuit kan, helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2012 Sorry jongens ik kan er pas rond 2 uur zijn, zie jullie hopelijk dan wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2012 Ik ben jullie misgelopen denk ik, maar dat is oke, ben er volgende keer wel iig weer bij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Joh, hoe krijg je dat voor elkaar? We zaten heel promintent aanwezig te zijn daar hoor, en ik heb de deur constant in de gaten gehouden, heb je tenslotte eerder gezien. Jammer, maar volgende keer beter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Was super. Goed georganiseerd. Veel geleerd. Ook gelachen. Zie uit naar bijeenkomst volgend jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 http://www.niburu.nl/agenda/vrijdag-21-december-21-12-2012-soest.html voor de preppers voor wie zelfs de sky niet de limit is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 18 december 2012 Delen Geplaatst: 18 december 2012 De volgende keer (het liefst voor de 21e, en anders heeft het geen zin;-) wil ik erbij zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sureiscool Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 @frank1964 Ja stom he! Ik had je ook zeker wel herkend als we in tegelijkertijd in dezelfde ruimte waren geweest, maar volgende keer beter inderdaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten