Joris Driepinter Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Opinel, Victorinox, Spyderco, Survive!, Bark River, Scrapyard, Busse. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 ESEE,Spyderco, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 SOG, Coldsteel en Spyderco (volgens mij ben ik trouwens een van de weinige met een sog of niet?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Het enige wat ik van SOG heb is hun Safari.n soort kleine machette met zaag aan de achterkant van t lemmet.Ik gebruik m voor t hakken van blokken in de tuinhaard.Ik moet zeggen hij houd goed.(Zelfs na enkele roestige spijkers die nog in wat balkjes verborgen zaten.)Ik vind t een handig ding .Zeker voor die prijs(rond de 45 Euries)Hij is er in twee uitvoeringen .Ik heb zelf de kortere versie van 13 inch.Hij is er ook in 18 inch. http://sogknives.com/store/MC-01.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
X-11 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 ja ik vind het mooi spul en heb er al een hele tijd schik van Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 victorinox, spyderco, kabar en mora zijn ook direkt de enigste messen die ik bezit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
P@tje Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Nee X11: ik heb ook een SOG en ben er zeer tevreden over (puppy elite ). Verder ben ik voorzien van 2x smith&wesson en heb ook nog diverse Victorinox messen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 cold steel spyderco fallkniven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 x11 sog daggert 1 en een vintage government Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaVinci Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Benchmade, Lionsteel, Bark River, Ontario Knife Company, en Kizlyar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 29 december 2012 Delen Geplaatst: 29 december 2012 cold steel voor het grotere grove werk, victorinox voor precisie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 Ben zelf groot fan van Spyderco, maar andere merken als bv. Ontario, benchmade, fallkniven zijn ook zeker niet minder... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Alles wat jullie noemen. ESEE/Becker/Ontario heb ik wel een oogje op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badger Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 ESEE, Kabar, Coldsteel, CRKT, SOG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Gisteren een heel mooi mesje van Buck binnen gekregen. Ligt lekker in de hand en vlijmscherp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tombola Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Zero Tolerance, ESEE, Victorinox, Spyderco. Dat zijn de merken die ik op het moment actief gebruik/in bob heb Mora, ook nog wel trouwens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Ben zelf erg groot fan van Cold Steel, maar werk in de winkel ook nog met Buck, Ontario, Black Fox, Gerber, Victorinox, Mora, Opinel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 november 2013 Delen Geplaatst: 16 november 2013 Boker Elk ridge, bark river, leatherman Voor de mensen die elk ridge niet kennen is echt de moeite waard om een kijkje te nemen zijn er degelijk kunnen veel hebben. zelf gebruik ik ze erg vaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 24 november 2013 Delen Geplaatst: 24 november 2013 victorinox en leatherman Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Spiderco all the way. Nooit hoeven laten slijpen of wat dan ook. Ik misbruik de twee die ik heb dagelijks en overweeg een derde aankoop op het ogenblik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bb010 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 fallkniven, ontario, esee, victorinox en bepaalde CS lijnen. Â haha dus CS over algemeen genomen niet, maar de dan mai lijn bv wel, maar dan moet je wel je pinpas meenemen... Â oeps was ik gewoon spyderco vergeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fairview Geplaatst: 26 februari 2015 Delen Geplaatst: 26 februari 2015 Ik hou het bij Fallkniven. Recentelijk de A1 gekocht. De Klu gebruikt deze ook en is uitvoerig getest in de praktijk. Mooi staal, razorsharp.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 27 februari 2015 Delen Geplaatst: 27 februari 2015 Ieder zijn ding. Voor mij voornamelijk SOG. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 bij mij fallkniven , spyderco, esee, leatherman en ohwja mn eigen ontworpen messen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 5 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2015 ............... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten