Gast jolanda Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Kennen jullie deze wasmachine al ? even kijken of hij hier ook te koop is Groet Jolanda Giradora wordt simpelweg aangedreven door een voetpedaal. De wasmachine is een uitkomst voor armere delen van de bevolking in onderontwikkelde landen, want de Giradora kost slechts 40 dollar: ruim 32 euro. In onderstaand filmpje kun je zien hoe het werkt. http://www.ziezozon.com/zo-handig/wassen-zonder-stroom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Geweldig..dit lijkt mij ook wel wat. Super tip..dank je jolanda. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noodv Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Gisteren net de wonderwasher gekocht, Deze lijkt echter nog wat inventiever. Mooi ding. Ik kan alleen nog geen winkel vinden die hem aanbiedt. Andere berichten geven aan dat het nog in de prototype fase zit. Dus productie duurt nog even. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Het eerste wat mn vrouw riep: "ik wil hem!" Is nog niet te koop zeker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Mooi ding zeg, ook +1 op mijn wishlist! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 Volgens het filmpje is het ñ prototype Wel interesant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 ik kan helaas nog geen winkel vinden en en vanavond krijg ik mijn waterbron en hier kun je meer foto's vinden van mijn huishouding http://debendevanvier.punt.nl/ Groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 ik zat te denken als de shtf raakt kan je ook een speciekuip pakken en de trommel van je wasmachine gebruiken hendel eraan maken en je hebt hetzelfde effect of je koopt een grote sla-centrifuge bij de sligro of makro en je hebt ongeveer hetzelfde als de giradora. (het zijn maar ideetjes maar nog niet uitgewerkt). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 4 augustus 2012 Delen Geplaatst: 4 augustus 2012 Super kickeuuuu!!! Dit is toch prachtig. je ziet maar hoe creatief je kan worden als je maar wil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Je eigen wasmiddel maken en onderin een aantal links naar 'wasmachines' zonder electra. Ik vind de UpStream wash machine wel grappig. http://wisefoodstorage.com/blog/laundry_without_electricity/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 1 maart 2013 Delen Geplaatst: 1 maart 2013 Ik heb een campingwasmachine. Het werkt wel op elektriciteit maar zal minder verbruiken dan een grote wasmachine. Ik zoek enkel nog zonnepanelen om kleine elektronica te laten werken tijdens shtf. Zoals deze wasmachine. Het is wel luxe maar je weet maar nooit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noodv Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 De giradora is al eerder op het forum genoemd. Sinds een half jaar volg ik nu de ontwikkelaars. Inderdaad, om hem zo snel mogelijk te kunnen kopen. Dit zit er echter voorlopig niet aan te komen. Nederland is zeker niet het eerste gebied waar hij te koop zal worden aangeboden. Ik denk dat we blij mogen zijn als we eind 2014 in NL een Giradora kunnen kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.