Matis Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Hallo, Ik heb flink rond lopen kijken naar camouflagenetten. Ze waren alleen meestal of te duur, of te zwaar. Vaak waren ze ook bv eentonig qua kleur, dat valt ook best veel op. Nu vroeg ik me af of je ook zelf een camouflagenet kon maken. Zou het lukken als je een net maakte van visdraad, en hierop stukken jute knoopt die je verft? Of kan je het beter doen zoals de ander camouflagenetten het doen, een groot stuk stuf met gaten erin en daarachter een net voor stevigheid? Groet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 De tijd en het materiaal dat je erin steekt om zo'n ding te maken komt duurder uit... ga je voor licht dan zou ik gaan voor ripstop materiaal en dat is nu niet echt goedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Bij de action hebben ze geloof ik netten van 3x5 die kun je opvullen met bladeren en van alles. Zo ga ik binnenkort ook wat dingen bij mn percelen verbergen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Denk je dat het goedkoper is? @Kvgorp heeft zelf eens een ghilly suit gemaaktvan jute. http://preppers.nl/forum/threads/2117-Camouflage-kleding?p=233616&viewfull=1#post233616 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Bij de action hebben ze geloof ik netten van 3x5 die kun je opvullen met bladeren en van alles. Zo ga ik binnenkort ook wat dingen bij mn percelen verbergen. zijn dat die netten om de vracht op een aanhangwagen te zekeren? die zijn ook best zwaar.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 zijn dat die netten om de vracht op een aanhangwagen te zekeren? die zijn ook best zwaar.. Er zijn erg dunne voor gebruik in de tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Grappig @Stuudje hij lijkt wel een lelijke boom. @Matis ik heb nog een eenpersoons camo netje liggen, als je die wilt hebben geef je maar een gil! Voor het bedrag van de verzendkosten ligt ie bij je. (is dat goedkoop genoeg of verpest ik nu je topic?) De fiets van onze dochter in stealth mode Camo patroon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Iets zelf maken geeft voldoening maar je moet wel in de gaten houden of de kosten in verhouding zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Iets wat je zelf doet doe je normaal beter . Ik ben ooit eens aan een net begonnen om volgels te vangen . De vogelvangst is allang verboden en mijn net is nog niet klaar .. Kijk eens rond bij jou in de buurt of er geen pluimve kweker woont die wilt stoppen . Bij de ophok plicht hebben velen netten over hun neerhof moeten spannen waar ze van af willen . Daar kan je mooie camouflage netten van maken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Bij de action hebben ze geloof ik netten van 3x5 die kun je opvullen met bladeren en van alles. Zo ga ik binnenkort ook wat dingen bij mn percelen verbergen. Die zijn ook 2x niets waard. Net goed genoeg om over een bessen struik te hangen . Maar niet proberen weg te halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Die zijn ook 2x niets waard. Net goed genoeg om over een bessen struik te hangen . Maar niet proberen weg te halen Dat klopt, maar voor camouflage zijn ze ideaal, alles blijft er in vast haken;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Originele Britse netten van 3x3 kosten 24,20 incl + verzending bij de groothandel, waarom zou je ze zelf maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 Originele Britse netten van 3x3 kosten €24,20 incl + verzending bij de groothandel, waarom zou je ze zelf maken? heb je een link? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 20 augustus 2015 Delen Geplaatst: 20 augustus 2015 heb je een link? yep . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 yep . Es gibt ein Fehler ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 hier zie je een voorbeeld, invlechten met jute. (good ol time's). zo maakten we ze vroeger voor de duivenjacht. http://www.cdnmilitarycollectors.com/t758-camo-net bijkleuren kan je doen met spuitbusjes mat verf en maak hoeken "donker" , let met opzetten van een net wel dat de contouren van het object niet te zien zijn. owja , ze zijn ook zwaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Es gibt ein Fehler ... http://www.miltec-sturm.de/cgi-bin/shop/front/eidamo.cgi?func=searchsmart&wkid=35344318102678416&sbeg=91449910 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Weet je wat heel grappig is hier, @Matis heeft 1 (een) bericht gepost in dit draadje over de camo netten. Het wordt opgepakt en er worden tips gegeven, ik wil zelfs mijn camo weggeven en ik zie geen berichten meer van @Matis ... Zeg @Matis wil je het camo net? anders geeft ik het weg aan iemand die het (wel) graag wil hebben... Groetjes, Hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Matis Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Hallo @whiskers Ik zou het camouflage net graag willen hebben, maar ik moest het overleggen met mijn ouders, die zijn best streng met internetbankieren enzo. Voor de rest, Wat is het voordeel van bv zo'n jute stukken stof ipv een groot ghillie net? Groet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Beste @Matis fijn dat je even reageert; zoals eerder gemeld, je kunt het voor 0 (nul) euro overnemen en de verzendkosten vallen heel erg mee, 6,95.. Ehm ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met jute stukken stof, het is een camo net voor 1 persoon met ruimte voor je hoofd zodat je toch wat kunt zien, het net is kunststof.. en voordelen? Het is gratis... Ik weet niet welk doel je voor ogen hebt met het net, dus daar kan ik geen antwoord op geven. Je mag het hebben, als je in de buurt van Uitgeest woont kan ik het netje netjes thuisbezorgen of je haalt m op.... en als je te ver woont wil ik het wel verzenden, eventueel via de goedkopere transporteurs.. Laat maar weten, ook als je het netje niet wilt hebben hoor ik dat graag. Alvast een fijn weekend! Groets, Hans die ook wel eens Wiskers wordt genoemd... (zonder H, want die zit al in mijn naam..haha) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Matis Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Hallo, Ah, ja ik bedoelde het verschil tussen jute stukken stof of een ghillie net voor als je er eentje zelf maakt. Zou daar veel verschil in zitten? Groet Matis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Morgen gaat het netje netjes op de post richting Matis, ik ga het nog wel netjes verpakken... Groets, Hans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Matis Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 Het camouflagenet van @wiskers was aangekomen Ik ging het vandaag even uittesten in het bos. Ik heb expres een bos met minder onderbegroeiing gekozen, omdat het anders wel iets te makkelijk werd. Hier zijn de foto's ] Bedankt wiskers Groet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 augustus 2015 Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 Die camouflage zit dus wel goed:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 26 augustus 2015 Delen Geplaatst: 26 augustus 2015 Fijn, het ziet er goed uit @Matis .. je ziet soms werkelijk niet waar je tent staat.. En natuurlijk graag gedaan, veel plezier ermee.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.