APNL Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Nou had ik gisteren niets te doen, maar ik had nog iets nodig om wat spullen in te doen dus maar besloten een kist te maken. Als voorbeeld nam ik een plaatje van een oude legerkist en daarna begonnen wat pallets te slopen, eenmaal thuis meteen aan de slag gegaan zie hier het resultaat Ik hoop dat jullie het mooi vinden De kist heeft een binnenmaat van 77*47*26 en een inhoud van ongeveer 94L 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Mooi kissie @APNL Stond er HT-DB op de pallets ? Dan zijn die pallets schorsvrij en hitte-behandeld tegen ongedierte, wat een pluspunt kan zijn. HT-DB staat voor Heat Treatment, DeBarking. ik zou hem schuren en blank lakken. Dat staat overal bij. Enne, had ik je al welkom geheten op dit forum ? Zo niet, dan bij deze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 @APNL, hartstikke mooi kistje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 15 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Bedankt @Peerke en @Range , volgens mij stond dat er niet op maar hij staat droog binnen dus dat scheelt weer. Maar goede tip over de lak inderdaad ik ga het zo even halen dus zal van de week nog wel een fototje uploaden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Zat ook met dit idee, maar vind geen bruikbaar sloophout, dit moeten echt wel mooie pallets geweest zijn, of heb je het hout eerst geschaafd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Sjouwbaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 15 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Hoi @mr mayhrm deze waren al zo het zijn een soort afdek pallets die bovenop de lading liggen als bescherming ik had ze opgehaald bij m'n vaders werk. @jobs ik heb er handgrepen opgezet ik heb alleen geen idee hoeveel gewicht ie kan houden en heel comfortabel zal het ook niet lopen denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Hier een aardig filmpje van Dave Canterbury waarin hij een vergelijkbare kist maakt, wellicht geeft het nog wat ideeën. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 15 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 @AWOL dat is inderdaad ook een mooie, misschien de volgende keer uitproberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoBo87 Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Dat is een erg mooie kist. Lijkt idd op de legerkisten die je je webshops kan kopen. Ik heb zelf een tijd terug een oude AK kist bij een dumpzaak gekocht en er wielen onder geschroefd (en roze met zilveren bloemen geschilderd). Is alleen handig als je hem daadwerkelijk wilt verplaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 mooi gemaakt, maar waarschijnlijk bedoeld om een vaste plek te geven en niet echt om gevuld te versleuren, en idd heel mooi hout voor afkomstig te zijn van pallets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Bedankt @BoBo87 en @chrisprep, klopt ja staat gewoon binnen onder het bed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 En hierbij een update van het eindresultaat Ik heb kleurloze lak gebruikt vandaar dat er moeilijk verschil te zien is. Totale kosten ongeveer 10 euro 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quiqsilver Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Mooi stukje timmer werk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2015 Delen Geplaatst: 18 augustus 2015 En hierbij een update van het eindresultaat Ik heb kleurloze lak gebruikt vandaar dat er moeilijk verschil te zien is. Totale kosten ongeveer 10 euro Mooi vakwerk ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 18 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2015 @quiqsilver en @-geanonimiseerd- ook bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bugger Geplaatst: 18 augustus 2015 Delen Geplaatst: 18 augustus 2015 Ziet er heel mooi uit, @APNL. Mooi gemaakt. Nu nog rood maken en een radioactief logo erop zetten en je hebt een D.R.O.P. voor een nucleare oorlog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 augustus 2015 Delen Geplaatst: 18 augustus 2015 En hierbij een update van het eindresultaat Ik heb kleurloze lak gebruikt vandaar dat er moeilijk verschil te zien is. Totale kosten ongeveer 10 euro Je kist is beter dan die uit het filmpje, omdat je de hoeken hebt verstevigd met kleine balkjes. Heel verstandig. Klasse kist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 18 augustus 2015 Delen Geplaatst: 18 augustus 2015 Ik hoop dat jullie het mooi vinden De kist heeft een binnenmaat van 77*47*26 en een inhoud van ongeveer 94L zo zeg, dat heb je mooi gedaan! Lekker groot! Dit type heb ik in het klein, een oude munitie kist, precies het zelfde van opzet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
APNL Geplaatst: 18 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2015 Thanks hahaha zal er over nadenken @Bugger , @Keyser Suze en @Highway bedankt hopen dat hij het ook lang volhoudt zo! Bedankt voor alle complimenten altijd leuk om te horen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.