Keyser Suze Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Komt hier nog een vervolg op? Ik zie nu nl. al twee weken geen reacties meer, en zit nu met een aantal spullen te wachten tot ik weet wat hier voor korting uitkomt. Het zou wel fijn zijn in ieder geval te weten of dit wat wordt. Het wordt qua korting pas interessant als dertig-veertig mensen iets willen bestellen. Maar ik zal hierbij afspreken dat ik over ongeveer twee weken ga bellen met de leverancier om te bekijken hoeveel korting er valt los te peuteren. Je mag me altijd een PM sturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 20 augustus 2012 Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 JA: Ik heb ook belangstelling. Meer EHBO en medische spullen zijn altijd goed om te hebben. Alleen even kijken of de uitgave in het budget past wanneer het besteld gaat worden 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Optimus Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Count me in! P.S. tevens mijn eerste bericht... en gelijk profiteren, hmmmm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Beste Preppers, Er zijn nu 19 mensen die interesse hebben. Morgen krijg ik antwoord van de firma Daxtrio over percentage korting, maar heb aangegeven dat voor minder dan 10% het niet interessant is (dat is namelijk mijn eigen korting....). Ze zullen voorstel doen voor BEPAALDE periode met ACTIEKORTING CODE dan kunnen jullie zelf een account bij hun aanmaken en hoef ik niet alles los naar jullie op te sturen (en blijft jullie adres geheim, althans voor mij). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 KS, je bent een topper! Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KenpoJJ Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Super! Bedankt KS! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Optimus Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Goed nieuws! Alvast bedankt voor de genomen moeite. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lieverhetzekere Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Even los van dit mooie initiatief ! Ik zag een aanbieding op http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/ wat mogelijk wel interessant is voor de budgetpreppers.2 koffers voor totaal 20 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Beste preppers, Hierbij wat ik voor elkaar heb gekregen. De korting is aanzienlijk, 17,5%! Het minpunt is dat je min of meer verplicht wordt deze vijf artikelen te bestellen. Het is zeker geen miskoop, maar wel een struikel blok als je al het één en ander in je bezit hebt. Nou ja, dat mag iedereen zelf bepalen. De korting geldt TWEE MAANDEN EN IS GELDIG VOOR DE EERSTE DERTIG MENSEN. De kortingsactie code vond ik wel gemakkelijk te onthouden:D. Dit is wat Daxtrio aan mij schreef: Zoals beloofd hier mijn mailtje. Op onze nieuwe website hebben we ontdekt wat de makkelijkste manier is om het voor de groep te realiseren. Dat kan als volgt: -de korting geldt voor de volgende artikelen 20030 hechtset basis 15302 seralon hechtdraad 17819 vulling verbandtrommel a 14445 handschoenen 18004 betadine En is alleen geldig als men deze 5 artikelen tegelijk afneemt.(dat kan helaas niet anders administratief gezien op de website). Hoe werkt het: Iedere belangstellende met tot nu toe een maximaal aantal van 30 heeft de mogelijkheid om een eigen account aan te maken op onze website en kan gebruik maken van een speciaal aangemaakte kortingscoupon wat de korting van 17,5% realiseert. Als iemand zijn winkelwagen heeft gevuld met bovenstaande 5 artikelen vullen ze in de winkelwagen kortingsbon KS2012 in en word het juiste percentage van het te betalen bedrag in mindering gebracht. Let op, bij 4 of bijvoorbeeld 6 artikelen is de bestelling niet te plaatsen. Besteld men 5 andere artikelen kunnen ze bijvoorbeeld wel betalen maar zal mijn collega de order niet kunnen verwerken. Dus alleen een order met die specifieke 5 artikelen is geldig en wordt verwerkt. De bon is geldig tot en met 23-10-2012. Daxtrio medische producten http://www.daxtrio.nl IK HEB DAXTRIO VERTELD DAT WIJ EEN GROEP SPORTIEVE AVONTURIERS ZIJN DIE REIZEN MAKEN NAAR ONHERBERGZAME GEBIEDEN:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Volkomen juist KS. Binnenkort zijn wij allemaal avonturiers in een onherbergzaam gebied. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noodv Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Begrijp ik goed dat we dus in feite op dit pakketje van 5 artikelen de korting krijgen? Als ik nog allerlei andere dingen erbij wil bestellen is er geen korting? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Begrijp ik goed dat we dus in feite op dit pakketje van 5 artikelen de korting krijgen? Als ik nog allerlei andere dingen erbij wil bestellen is er geen korting? Je kunt schrijven dus waarschijnlijk heb je ook leren lezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Dank KS2012! Er zijn nog max 29 pakketen over..... PS: Bij het aanmaken van een account wordt om een BIG nummer gevraagd. Dit staat aangegeven als een verplicht veld. Maar het is echter niet nodig, dit veld kun je gewoon leeg laten. Mooi, ik hoop dat je het nooit hoeft te gebruiken bij SHTF....en nog 25 berichten en dan mogen we je feliciteren...! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KenpoJJ Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Vanaf nu nog maar max 28 pakketten over..... Dank je wel KS!! Super initiatief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geprept Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 KS bedankt voor de moeite, inzet en de mooie korting. Nog maar max 27 pakketten te gaan......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 KS bedankt! Ik wacht zelf nog heel even ivm andere uitgaven, maar hoe dan ook geweldige actie. [offtopic] Denk dat we degenen met 1k posts maar laten trakteren op de meeting Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Prima [off topic] ik ben dan thuis aan het revalideren.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 24 augustus 2012 Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 KS bedankt! Ik wacht zelf nog heel even ivm andere uitgaven, maar hoe dan ook geweldige actie. [offtopic] Denk dat we degenen met 1k posts maar laten trakteren op de meeting Laten we ze gelijk een spamverbod geven XD. Just kidding! Jullie meningen en posts worden altijd op prijs gesteld door Foxxie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 dank voor alles, ik sla deze over aangezien ik de helft hiervan al dubbel heb enkel de hechtset + draad is interessant juist omdat deze niet bij de gewone apotheek te verkrijgen is. nadat ik me de afgelopen maanden op BOL 2x heb gebrand, meerdere keren gesneden en op een spijker ben gaan staan kan ik wel zeggen dat goed matriaal een must is. Kruidvat pleisters plakken niet ! moest steeds alles met sport tape (must have) verstevigen. Nu snel echte hansaplast kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Bedankt KS! Super dat je deze korting hebt kunnen regelen en helemaal anoniem op deze manier . Nog maar max 26 pakketten te gaan:p......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 nog max 25 te gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 ligt het aan mij of lopen meer mensen wel te lullen als iemand de nek uitsteekt dan dat er daadwerkelijk gekocht word? heb al snel een 20x ja geteld en er zijn er ong 5 verkocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 ligt het aan mij of lopen meer mensen wel te lullen als iemand de nek uitsteekt dan dat er daadwerkelijk gekocht word? heb al snel een 20x ja geteld en er zijn er ong 5 verkocht? Ik heb ook geen idee hoe de stand is...misschien dat mensen zelf iets wilden kiezen, geen idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 ik ben benieuwd, vandaag besteld met een beetje geluk maandag in huis? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 ik ben benieuwd, vandaag besteld met een beetje geluk maandag in huis? Mijn pakketje duurde 2 weken aangezien het hechtdraad nog in bestelling stond bij hun. Je krijgt wel netjes mail van post nl wanneer ze willen bezorgen so dont worry Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.