Ga naar inhoud
GENEGEERD

Medische Artikelen bestellen


Aanbevolen berichten

hier heb ook belangstelling voor ......................even kijken wat de betaal optie's zijn

 

Groet jolanda

 

betalen kan op alle gebruikelijke manieren,

Ideal, creditcard, rembours en acceptgiro

je hebt geen verzendkosten, die berekenen ze niet boven de 100 euro

het de totaal prijs zo even uit mn hoofd 124 euro

 

ik ga even "los" aangezien dit me toch wel dwars zit ;)

ik heb op geen enkele manier betrekkingen of aandelen bij dit bedrijf

 

als je blieft als je wilt beginnen dit is een hele goede set,

het zijn GOEDE materialen, de prijs is echt niet slecht

de meeste van jullie zullen net als ik waarschijnlijk niet meer als een doos pleisters en een paar rolletjes verband hebben

terwijl een snee in principe al dodelijk kan zijn door slechte hygiene en gebrek aan antibiotica

goede verbandmiddelen kunnen een leven redden

aan pleisters heb je simpelweg niet genoeg,

twijfel je omdat je het een aardig bedrag vind?

dit gaat niet over datum, dit gaat je leven lang mee HOPELIJK

maar niks in vergelijking met wat bijna iedereen hier aan eten op de plank heeft staan

 

al kan je zelf niet hechten, kom je bij een dokter en die heeft niks meer maar jij je eigen setje zal hij je gewoon hechten

om te beginnen is dit voor mij echt een uitgangspunt geweest, en een eye opener omdat ik maanden eten/drinken en allerlei materialen heb

maar niks om een snee te fixen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@12gauge...srry maar als zelfs een arme student (zonder werk) een budget weet vrij te maken voor een medische artikelen als dit lijkt prijs me nu niet iets om over te vallen. Ik hoop dat de meeste af hebben gezien van deze aanbieding omdat ze het meeste al in huis hebben.

En net zoals Keyser Suze zei: Je lichaam is je tempel, je kunt net zoveel eten en drinken op de plank hebben staan voor een jaar, maar als je na 2maand bij het hout sprokkelen je jezelf verwond met je bijl/mes of je komt niet ongeschonden uit hinderlaag van enkele belagers dan zul je wellicht niet lang genoeg leven om je voorraad op te maken...

 

Klein sneetje... onhygiënische omstandigheden...gebrek aan medische hulp+artikelen = kans op infectie en (langzame pijnlijke)dood...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
tis wel veel en dure hechtdraad? is dit om te oefenen? ;p

 

ik heb het nu ook besteld

 

ik ga het in mn 6L vaatje stoppen

http://www.dammekunststoffen.nl/vat_05.php

 

oa verkrijgbaar bij boeren bond, wel duur maar zijn fijne waterdichte vaatjes ook geschikt voor edelmetaal opslag en voedsel

 

veel? tis een groothandel in principe, ja t kost wat maar medische spullen zijn vaak gewoon duur

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

betalen kan op alle gebruikelijke manieren,

Ideal, creditcard, rembours en acceptgiro

je hebt geen verzendkosten, die berekenen ze niet boven de 100 euro

het de totaal prijs zo even uit mn hoofd 124 euro

 

ik ga even "los" aangezien dit me toch wel dwars zit ;)

ik heb op geen enkele manier betrekkingen of aandelen bij dit bedrijf

 

als je blieft als je wilt beginnen dit is een hele goede set,

het zijn GOEDE materialen, de prijs is echt niet slecht

de meeste van jullie zullen net als ik waarschijnlijk niet meer als een doos pleisters en een paar rolletjes verband hebben

terwijl een snee in principe al dodelijk kan zijn door slechte hygiene en gebrek aan antibiotica

goede verbandmiddelen kunnen een leven redden

aan pleisters heb je simpelweg niet genoeg,

twijfel je omdat je het een aardig bedrag vind?

dit gaat niet over datum, dit gaat je leven lang mee HOPELIJK

maar niks in vergelijking met wat bijna iedereen hier aan eten op de plank heeft staan

 

al kan je zelf niet hechten, kom je bij een dokter en die heeft niks meer maar jij je eigen setje zal hij je gewoon hechten

om te beginnen is dit voor mij echt een uitgangspunt geweest, en een eye opener omdat ik maanden eten/drinken en allerlei materialen heb

maar niks om een snee te fixen

 

Precies! Om je vrachtwagen te repareren heb je ook liever de set van Würth en niet die van de Action....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zou je misschien hier eens naar moeten kijken;

http://preppers.nl/forum/threads/1503-trauma-kit-bouwen-uitbreiden

dat is meer bulk van gewone verbandtrommels zeg maar + wat extra's, zou je daar een set hechtdraad die in dit topic en 1 hechttang erbij doen

dan zit je op ongeveer 170 euro (met gratis verzenden)

 

of je neemt van allebei het een en ander, hechtdraad is gewoon duur, en dat seralon is het goedkoopst (bij daxtrio dan)

verbandspul zijn de kosten niet, dat is 7 euro voor 20 rollen (als voorbeeld)

 

waar heb je zelf het gevoel bij wat je mist?

wat denk je zelf echt nodig te hebben?

 

(disclaimer ik ben geen arts, ik help waar ik kan maar weet niet alles)

 

ik heb hier in dit topic ook eens foto's gemaakt van wat er allemaal in zit, misschien dat dat je meer zegt dan zon leuk lijstje, dan kan je zien wat er allemaal in zit (plaatje bij het praatje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zit in mijn care pakket:Inhoud: - 20 Wondpleisters. - 2 Paar vinylhandschoenen. - 6 Alcoholdoekjes. - 1 Hechtdraad en -naald. - 1 Scalpel. - 1 Artsenverklaring. - 1 Infuusnaald (Canunula IV 125ml/min). - 1 Tandnaald 0,4 x 35. - 5 Wegwerpspuiten 5ml. - 5 Wegwerpnaalden 0,4 x 20. - 5 Wegwerpnaalden 0,8 x 40. - 3 Wegwerpspuiten 2 ml. - 5 Bloedlancetten. - Eerste hulpgids.

Plus ik heb de normale a EHBO koffer inhoud x2 plus 1 liter dettol en nog een kleine huisapotheek.

 

Ik mis alleen voor mijn gevoel veel handschoenen en de hechtspullen zoals KS die geregeld had.

Ik wil altijd meer, ben niet voor niets prepper, maar moet binnenkort i.v.m houdbaarheid en GGD toch mijn a koffer weer vervangen. Dit gooi ik natuurlijk niet weg... Beter verbandrollen van over de tht dan geen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

handschoenen kosten bijna geen drol, die zijn erg belangrijk ivm bloedcontact (heel veel van kopen als je het kunt)

scalpels zou ik er ook bij nemen, neem gewoon de standaard vorm die kan iedere onbenul zon beetje hanteren om bv binnengedrongen spijkers uit te snijden ofzo

minimaal 1 doos alcohol doekjes om dingen schoon te maken (ontsmetten blijft belangrijk)

en een paar rollen pleisters (de meeste wonden zijn maar wondjes en sneetjes)

 

hechtdraad en tang (of het hele setje) is in principe iets waar je de rest van je leven mee kan doen, je kan het na de THT immers ontsmetten met sterke drank (+40%)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar dat ik het jammer vind dat de code niet meer werkt, is mijn loon er, doet hij het niet meer:(. Maar dat wil niet zeggen dat het er niet gaat komen:). De +40% alcohol heb ik al, al hoop ik die toch voor andere gelegenheden te mogen gebruiken maar in geval van....is de keuze snel gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...