jobs Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ook vanochtend, bij het uitschakelen van de airplane modus, kwam het bericht prima binnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ook hier ontvangen afgelopen zaterdag om 17:13. Â GreetZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ach, ik ben te laat voor de testronde, maar het lukt me ook niet om een account te maken: Your account could not be saved, yet. Please correct the errors below. Â Klopt dit? 'k Heb alles drie keer gecheckt, dus ga ervan uit dat er iets fout zit in het systeem of dat de aanmeldingen even op hold staan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlphaMale Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Hmm... Heb geen problemen gehad bij de aanmelding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 9 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Ach, ik ben te laat voor de testronde, maar het lukt me ook niet om een account te maken:Â Â Klopt dit? 'k Heb alles drie keer gecheckt, dus ga ervan uit dat er iets fout zit in het systeem of dat de aanmeldingen even op hold staan? Â Aanmeldingen niet op hold hoor, heb testje gedaan maar werkt prima hier. Kan je een screenshot maken van de foutmelding terwijl je je gegevens ingevuld had? Als je die kan mailen naar support @ preppers.nl kan ik even meekijken. Of stuur even je info per PM. Wil het uiteraard graag voor je (en evt anderen) oplossen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 maart 2015 Delen Geplaatst: 9 maart 2015 Beetje laat van mij, maar ook ontvangen op 7 maart 17.15. Dus werkt naar behoren lijkt mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 10 maart 2015 Delen Geplaatst: 10 maart 2015 Aanmeldingen niet op hold hoor, heb testje gedaan maar werkt prima hier. Kan je een screenshot maken van de foutmelding terwijl je je gegevens ingevuld had? Als je die kan mailen naar support @ preppers.nl kan ik even meekijken. Of stuur even je info per PM. Wil het uiteraard graag voor je (en evt anderen) oplossen! Thnx, ik heb je gemaild, ben benieuwd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 26 november 2015 Delen Geplaatst: 26 november 2015 ik kwam deze site nog eens tegen...ik heb mij opgegeven op de test van preppers.nl, maar heb nooit een sms ontvangen? Kan dat? Belgisch nr... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.