Gast Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Heb inmiddels twee jaar lopen te twijfelen omtrent deze aanschaf.Het US Molle 2 .NSN 8465-01-524-5250 (ACU Pattern) .Ik wou deze reis geen Woodland De Gevechts rugzak Kl is net te klein en de Strike en Sting zijn te groot/zwaar.En duur.De Strike is de enigste Nederlandse, op dit moment nog bij Defensie in gebruik zijnde die ik niet meer heb. De Prijs van de Molle 2 Assault gaf de doorslag, 35 Euro.De tasjes van ons Eigen defensie spul zijn toepasbaar op deze US modellen Ik plaats toch even een Link met verdere info Omtrent de US Molle twee mogelijkheden.Mij gaat het vooral om het rugzak gedeelte verder door. Maaaar misschien vind je de rest ook Interessant:oOok zitten er binnen in de rugzak(Ruggedeelte) Twee grote Nylon Banden.Deze zijn bestemd voor bevestiging aan JOU parachute Harnas ;) Je weet maar nooit wat een Prepper gaat kopen Zijtasjes zitten er niet bij. https://www.youtube.com/watch?v=hDZ_jmiww60 http://west.loadup.com/military/surplus/13265.html http://www.ncat.edu/divisions/academic-affairs/rotc/army/assets/downloads/army-rotc-resource-files/leader-development-and-assessment-course-information-files/MOLLE-Use-care.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Goede deal voor €35. Ga je de rest van de set erbij kopen als INCH? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Goede deal voor €35. Ga je de rest van de set erbij kopen als INCH? Twijfel Twijfel Twijfel.Even Lief mijn vrouw aankijken(Doe ik nu) ZE SCHUD NEE;) Als het slecht weer is dan ........Gaat de computer aan en Google verschijnt op mijn scherm en dan >>Ziet mijn Liefje het al Hangen. Pfffff niet nog Meeeer van dat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Zeer mooie bag... Zoek zelf ook zo een... Heel mooi... Vrouw nog wat liever aankijken...of deze avond eens iets meer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Zeer mooie bag... Zoek zelf ook zo een... Heel mooi... Vrouw nog wat liever aankijken...of deze avond eens iets meer... We hebben vandaag al langer in bed gelegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 We hebben vandaag al langer in bed gelegen dat bedoel ik..hehhehehe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Haha, moet je de koffer in voor een tas @frans81 ^_^ Maar erg mooie tas. Achteraf had ik ook een tas gewild met PALS op de zijkant. Maar ik heb het alleen aan de achterkant. Zelf ben ik er niet zo'n fan van om met een camo patroon rond te gaan lopen, maar ik opereer uitsluitend in een urban enviroment ^_^. De ACU zou ik ook eerder kopen dan Woodland, maar ik kan me voorstellen dat dat afhankelijk is van de toepassing. Zijn die parachute banden niet te gebruiken om hem aan een andere tas te hangen? Als je dan veel moet dragen kun je met twee tassen op stap. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Haha, moet je de koffer in voor een tas @frans81 ^_^ Ik neem een duik in een Samsonite koffer en kom er met een US Molle 2 Assault weer uit .Sinterklaas hebben we gehad en de Kerstman was of vroeg of gaat ook nog komen:o Maar goed dat het zo niet werkt en dat het even een stukje Humor is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Ik neem een duik in een Samsonite koffer en kom er met een US Molle 2 Assault weer uit .Sinterklaas hebben we gehad en de Kerstman was of vroeg of gaat ook nog komen:o Kijk maar uit, straks krijg je nog een Cat in de zak! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Kijk maar uit, straks krijg je nog een Cat in de zak! Rugzakken heb je in allerlei vormen en kleuren en ze dragen de gekste benamingen(Merk/model benamingen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Mooie tas met genoeg uitbreiding mogelijkheden. Veel plezier met het vullen ervan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Mooie tas met genoeg uitbreiding mogelijkheden. Veel plezier met het vullen ervan. dat is nou net geen probleem dat vullen:o Heb en koop zoveel kleinspul de laatste tijd dat er noodgedwongen ook weer een tas(JE) moet komen:rolleyes:Maar ik let wel op de prijs!!Wanneer te duur heb ik veel geduld tot het laatste moment Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Maar goed dat het zo niet werkt en dat het even een stukje Humor is. Ik zou zeggen jammer dat het niet zo werkt, win-win situatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lawman Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 Mooie tas maar ik zou nooit met een camotas gaan lopen met US erop in een SHTF scenario.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 Kijk maar uit, straks krijg je nog een Cat in de zak! Dit tasje is speciaal voor caterpillar ontworpen en past in vrijwel alle machines op een daarvoor voorziene plaats . Voor het lunch pakket van de machinisten . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Survival Mode Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 @Lawman niet enkel bij een "SHTF" scenario. Camo is te mijden in onze contreien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 @Lawman niet enkel bij een "SHTF" scenario. Camo is te mijden in onze contreien. Leg uit, die snap ik niet. Waarom camo vermijden? Ik pas wel op om een groep mensen die deels camo dragen aan te vallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 Camo wel of niet mijden is reeds besproken onder topic "camouflage". Er zijn veel tegenstanders en enkele voorstanders. Ik zie het simpel, elke situatie vraagt andere kleding/kleur of patroon. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 Mooie tas maar ik zou nooit met een camotas gaan lopen met US erop in een SHTF scenario.... Gelukkig is deze camo( ACU ) hier nauwelijks te linken aan iets.Word hier nauwelijks gebruikt.In Woodland had ik hem niet gekocht Deze rugzak is er in verschillende kleuren ( Camo's) Dat US kan ik eraf poetsen met ??? Zoek ik nog uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 31 december 2014 Delen Geplaatst: 31 december 2014 Een regenbescherming erover in de gewenste kleur en je maakt er van wat je wilt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.