Lindaja Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik ben geneigd te zeggen dat je een dergelijk figuur direct moet melden bij een admin die hem vervolgens kan blokkeren. Soort van zero tolerance beleid. Wij geven denk ik heel netjes een oplossing door ons met een aantal mensen bereid te tonen anderen te woord te staan, maar dan moeten ze zich wel aan de spelregels houden. natuurlijk ook gedaan 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 natuurlijk ook gedaan En met resultaat, persoon is eraf gekicked. Dank voor de melding! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Erg verbaasd dat ik ineens een vriendschap verzoek krijg van een mij onbekende Ik klik op de naam en zie dat diegene iets gepost heeft op zijn profiel maar verder niks. Ik ga dus daar kijken om er dan pas achter te komen dat het een student is die op die manier probeert mijn aandacht te trekken. Vreemde gang van zaken en niet een waar ik het mee eens ben edit ps doet me denken aan online gamen waar vage jochies lukraak vriendschapverzoeken naar vrouwen sturen Ik kreeg ook al zo'n verzoek........... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik kreeg ook al zo'n verzoek........... Ik ga hem gelijk terug uitnodigen zodat @Dr.Prepper hem er nogmaals af kan Kicken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik kreeg ook al zo'n verzoek........... Jammer dat ik nooit wordt uitgenodigd door onbekende studentes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Kijk met een schuin oog naar onze design afdeling @Dr.Prepper Op zich helemaal geen gek idee, mooi t-shirt met kekke tekst "I am a Prepper" of iets in de trant van "I survived Nonkel Jones" ;-) Ik heb al enige tijd een T-shirt die ik gebruik bij meetings en afspraken. Ik gebruik deze zodat ik herkenbaar ben(naam) en promoot hiermee ook preppers.nl (gratis reclame ). Misschien een leuk idee voor de Prepshop (een soort preppers kledinglijn). 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.