Lekker Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Wij logeren tijdelijk bij iemand anders in huis, daar lag een pak Bastogne koekjes van LU, heerlijk verslavend koekje! Tot ik toevallig de datum zag... 31-3-2012 Smaakte nog prima!! Dus prima geschikt als preppers voedsel Maar wat mij het meest verbaasd, hoe kan iemand zo lang een pak Bastogne koekjes hebben liggen zonder deze aan te vallen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Misschien vinden ze die koekjes niet zo lekker als jij @Lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Omdat LU Bastogne koekjes een ultiem prep voedsel gehalte hebben die alleen bij hoge uitzondering worden verorberd. Zoals nu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 moet zeggen dat ik ze ook best wel heel erg @Lekker vind (gniffel gniffel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Eens je er aan begint kan je er niet meer afblijven . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Oooooh, die koekjes. Zoo lekker!:-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 @Lekker soppen in de thee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Vraag ik me toch af wat die wittige vlekjes zijn die op de koekjes zitten, ziet er niet uit alsof dat hoort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 @houthe oh dat moet je niet vertrouwen zelf ook een keer gehad. Stuur ze maar op naar mij, ik uh laat ze wel verdwijnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Wij logeren tijdelijk bij iemand anders in huis, daar lag een pak Bastogne koekjes van LU, heerlijk verslavend koekje! Tot ik toevallig de datum zag... 31-3-2012 Smaakte nog prima!! Dus prima geschikt als preppers voedsel Maar wat mij het meest verbaasd, hoe kan iemand zo lang een pak Bastogne koekjes hebben liggen zonder deze aan te vallen? Omdat het een stille prepper is, wiens vooraad nu geplunderd wordt ;-)) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ET phone home Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Ach, @Lekker, jij leidt gewoon aan het IMHNE virus, een deel van de bevolking is hier bevattelijk voor, vaak loop je het op tijdens reizen, de incubatietijd verschilt nogal, zo van 1/2 dag tot 5 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.