Communicator Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 (Alternatieve methode: http://noodnetwerk.nl/podcasts/podcast7.mp3) Onderwerpen Server problemen en Donaties Ebola Virus Preppers willen verenigen Papa Romeo Ronde en SHTF Radio Uitzending Het werd weer tijd voor een nieuwe ... Veel luisterplezier! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Eindelijk, zat hier al tijden op te wachten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 gelijk luisteren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Bedankt voor de alternatieve methode (dat werkt wel op de telefoon) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2014 Dat waren we in het verleden al eens tegengekomen @jan1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Leuk weer, thx! (Alternatieve methode: http://noodnetwerk.nl/podcasts/podcast7.mp3) Onderwerpen Server problemen en Donaties Ebola Virus Preppers willen verenigen Papa Romeo Ronde en SHTF Radio Uitzending Het werd weer tijd voor een nieuwe ... Veel luisterplezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Ruim 25 minuten @Communicator "prep talk" Zo fijn dat je dit kan en wil doen! Heb er van genoten en dingen bijgeleerd. Miste alleen het "prep nummer' :-)" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 @Communicator, het heeft zeker even geduurd, maar excuses aanvaard:D Fijn dat je zo duidelijk de problemen met de Server hebt uitgelegd. Met vriendelijke groet, Popeye. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Ruim 25 minuten @Communicator "prep talk" Zo fijn dat je dit kan en wil doen! Heb er van genoten en dingen bijgeleerd. Miste alleen het "prep nummer' :-)" Ik miste ook de "prep hit single" wederom leuk gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Leuke aflevering weer en handige update voor mensen die niet zoals ik elke dag het wel en wee meemaken op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightOwl Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 @Communicator super weer een podcast!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 @Communicator ik heb je een PM gestuurd voor Teamspeak voor Android Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2014 Ik zag het. Zit nu op visite. Ik geef je zsm antwoord. Of misschien dat @beready je ook op weg kan helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Ik zag het. Zit nu op visite. Ik geef je zsm antwoord. Of misschien dat @beready je ook op weg kan helpen. Na flink wat puzzelen is het me gelukt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2014 U is goed bezig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suburbian Geplaatst: 5 september 2014 Delen Geplaatst: 5 september 2014 Mooie podcast @Communicator, bedankt hiervoor! Ik moet maar eens naar zo'n cb bakje kijken, dat ontbreekt me nog... Je doet me eraan herinneren zo. Sierra-uniform-bravo out Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.