Changing the mindset Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de reviews! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Thanks mr Gold. Leuk dat ik win! Ik werd vande week al een beetje geplaagd door pech, dus een opsteker kan ik wel gebruiken. Â Je heb pb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Oohh ik heb gewonnen. Allemaal heel erg bedankt. En eerlijk gezegd wist ik niet waar over het ging . Ik dacgt oohh een prijsvraag daar moeten we aan meedoen. Ik had nooit gedacht dat ik zou winnen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Oohh ik heb gewonnen. Allemaal heel erg bedankt. En eerlijk gezegd wist ik niet waar over het ging . Ik dacgt oohh een prijsvraag daar moeten we aan meedoen. Ik had nooit gedacht dat ik zou winnen :-) Â Hahaha i love it. Doe ik mijn werk toch goed ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Hahaha i love it. Doe ik mijn werk toch goed ;-)[/quote haha ja zeker. ik zal er wel een mooi stukje over schrijven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 Mooi dat ik heb gewonnen. Er komt een mooie review Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 gefeliciteerd winnaars!! Ben erg benieuwd wat jullie van het product vinden, dus laat maar komen die reviews!!! Â En natuurlijk @Mr. Gold ook bedankt weer dat je wederom zoiets moois hebt kunnen regelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 17 augustus 2014 Delen Geplaatst: 17 augustus 2014 gefeliciteerd aan de winners... en sterkte ik kijk uit naar de review mvg Bjorn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 26 augustus 2014 Delen Geplaatst: 26 augustus 2014 @Mr. Gold is de prijs al verzonden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 28 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2014 @Mr. Gold is de prijs al verzonden? Â Niemand nog wat ontvangen? Heb zelf ook geen bevestiging ervan gekregen van de organisatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 28 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2014 Niemand nog wat ontvangen? Heb zelf ook geen bevestiging ervan gekregen van de organisatie. Â Had net meteen reactie gekregen van Joey en hij zal hier als het goed is ook nog even reageren, alles spulletjes moesten nog gemaakt worden en zou binnen 2 weken bij een ieder moeten zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 28 augustus 2014 Delen Geplaatst: 28 augustus 2014 Had net meteen reactie gekregen van Joey en hij zal hier als het goed is ook nog even reageren, alles spulletjes moesten nog gemaakt worden en zou binnen 2 weken bij een ieder moeten zijn. Â Bedankt voor de update Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 28 augustus 2014 Delen Geplaatst: 28 augustus 2014 Zie het net pas. Gefeliciteerd winnars Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 De shake flessen van Joylent zijn BPA vrij (dus geen Bisfenol A in de voeding): Â "Hoi ******, Â Joey heeft jouw mail doorgestuurd naar mij om jouw een goede antwoord te kunnen geven. Om een lange verhaal kort te maken, wij gebruiken BPA-vrij plastic voor onze bekers, dus er is geen risico van afgifte in je joylent! Â Met vriendelijke groeten, Pablo Pena Abellan Research & Development www.joylent.eu" Â De e-mails worden bij Joylent erg snel beantwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 net in de nacht (vlak na 0.00 dus;)) , @Mr gold is een vroege vogel of een nachtbraker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 net in de nacht (vlak na 0.00 dus;)) , @Mr gold is een vroege vogel of een nachtbraker! Â De prijsvraag is al afgelopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 De prijsvraag is al afgelopen. Â Maakt niet uit, Mr. Gold is nog steeds een vroege vogel of nachtbraker;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 heeft misschien iemand van de prijs winnaars al een zijn prijs? sorry voor de ongeduldigheid maar ik hoop hem voor SC brabant binnen te hebben dan kan ik hem daar showwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 heeft misschien iemand van de prijs winnaars al een zijn prijs? sorry voor de ongeduldigheid maar ik hoop hem voor SC brabant binnen te hebben dan kan ik hem daar showwen  Nee, nog niet. Ik kreeg wel een mail dat ze momenteel wat drukte hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 Nog niks ontvangen hier, maar de 14 dagen zijn ook nog niet om. Dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 aahh oke dan ben ik niet de enige sorry voor mijn ongeduldigheid Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 ook hier nog in blijde verwachting ;-) Â ik zit nog te broeden op een goede test methode. Â GreetZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 12 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2014 Worden vandaag verstuurd naar de mensen, hoorde ik net. @pjotr78 ik heb hem ook jou gegevens gegeven vandaag (die had hij nog niet) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Worden vandaag verstuurd naar de mensen, hoorde ik net. @pjotr78 ik heb hem ook jou gegevens gegeven vandaag (die had hij nog niet) Â Helemaal goed !! Nu nog een mooie test situatie bedenken ... Â Iemand suggesties :-) Â GreetZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Helemaal goed !! Nu nog een mooie test situatie bedenken ... Â Iemand suggesties :-) Â GreetZ, Pjotr78 Â Vijf dagen uitsluitend dat spul eten. Ben erg benieuwd hoe dat bevalt, hoe het met je stoelgang gaat, energie niveau, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.